Mazda își prezintă noul logo. Schimbare de design după 28 de ani
De Inna | 29 Ianuarie, 2025
Mazda a dezvăluit oficial o siglă modernizată, care marchează o schimbare majoră după aproape trei decenii. Noua siglă, care va fi introdusă în această iarnă, are un design simplificat, adaptat cerințelor digitale ale vremurilor actuale.
Noua siglă păstrează simbolul aripilor în formă de „M”, introdus de Mazda în 1997, dar elimină detaliile tridimensionale, optând pentru un design plat, 2D. În plus, noul logo nu va mai fi argintiu, cum era anterior, ci va fi vopsit în negru, iar aripile vor avea linii drepte în loc de curbe, pentru un aspect mai curat și mai contemporan.
Sigla originală a fost prezentată în 1997, înlocuind logo-ul anterior care avea un romb în centru. De-a lungul celor 28 de ani, logo-ul Mazda a suferit doar două modificări minore, în 2015 și 2018, dar acum marca face un pas important spre un nou capitol vizual.