Mercedes-AMG vrea să desfiinţeze concurenţa?! Viitorul A45 AMG va avea peste 400 CP!

De Redactor AE   |  26 Aprilie, 2017

Distribuie :

Anunţul aparţine şefului Mercedes-AMG, Tobias Moers, care a dezvăluit parţial unele detalii despre viitorul model A45 AMG. Împreună cu inginerii Audi Sport, AMG-ul se declară înscris în competiţia pentru cel mai grozav hot-hatch al momentului!

Mercedes-AMG a spart gura târgului atunci când a lansat mini-racheta A45 AMG, care la moment se putea mândri cu titlul de cel mai performant hatchback echipat cu un motor de 2.0 litri. Ulterior competiţia i-a obligat să mai elibereze câţiva CP în versiunea de facelift. Chiar şi aşa, Audi pune din nou presiune cu al său RS3 Sportback capabil de 395 de cai putere. Şi ce face Mercedes acum? Exact, ripostează şi ridică standardele şi mai sus.

Lupta pentru întâietate, între marii constructori auto, transformă maşinile de serie în bolizi. Indiferent de clasă şi nivel, toţi tind la performanţe cât mai înalte. AM ajuns să vedem astăzi sedan-uri adresate familiştilor, dar cu caracteristicile unui supercar, coupe-uri în ediţii speciale care spulberă sportive exotice pe circuit, iar maşinuţele compacte, cândva proiectate pentru a fi cât mai fiabile, economice şi simple, atentează deja la maşinile de performanţă înaltă.

Mercedes-AMG nu face altceva decât să ne demonstreze ipoteza şi declară deschis că "noul AM45 AMG, trebuie să aibă peste 300kW (402 CP), să corespundă unui alt nivel". Viitoarea generaţie a lui A45 AMG va beneficia de un motor absolut nou, care ar putea include şi o turbină electrică, tehnologie cu care BMW şi Audi au apucat deja să experimenteze. Însă cât de exclusiv şi de performant va fi, nu vom afla decât mai aproape de anul 2019.

 

Recomandate:

Mercedes-AMG se gândește să dezvolte o versiune cu propulsie electrică pentru AMG GT - Photo
Noutăți
Mercedes-AMG se gândește să dezvolte o versiune cu propulsie electrică pentru AMG GT

Mercedes AMG GT ar putea primi o versiune electrică. Constructorul din Stuttgart ia în considerare dezvoltarea unei versiuni cu zero emisii. Cel puțin, în acest moment se evaluează viabili

Inna
Transportatorii care vor ieși din Republica Moldova prin PTF Leușeni, se vor programa în rând electronic - Photo
Sociale
Transportatorii care vor ieși din Republica Moldova prin PTF Leușeni, se vor programa în rând electronic

Camioanele care vor ieși din Republica Moldova, prin postul vamal de frontieră Leușeni, vor fi programate în rând electronic. Măsura intră în vigoare de pe 22 septembrie, ora 08:00.&

Inna
Grupul JRL nu poate produce mașini de mai bine de 2 săptămâni și nici nu se cunoaște când va fi reluat procesul - Photo
Noutăți
Grupul JRL nu poate produce mașini de mai bine de 2 săptămâni și nici nu se cunoaște când va fi reluat procesul

Grupul Jaguar Land Rover a fost ținta unui atac cibernetic. Din acest motiv, grupul nu poate relua producția de automobile deja de două săptămâni. În acest context, există riscul ca mai mu

Inna
Cererea scăzută pentru mașini electrice, provoacă concedieri. Ford va elimina 1.000 de locuri de muncă - Photo
Noutăți
Cererea scăzută pentru mașini electrice, provoacă concedieri. Ford va elimina 1.000 de locuri de muncă

Ford va elimina 1.000 de locuri de muncă la uzina germană din Koln. Decizia va intra în vigoare la începutul anului 2026 și a fost luată în contextul cererii scăzute pentru mașinile

Inna
Porsche Taycan Turbo GT stabilește un nou record și devine cel mai puternic model de serie al producătorului german - Photo
Noutăți
Porsche Taycan Turbo GT stabilește un nou record și devine cel mai puternic model de serie al producătorului german

Porsche Taycan Turbo GT a stabilit un record nou în Australia. Cea mai puternică versiune de performanță a modelului electric a realizat un timp record pe sfertul de milă pe pista Sydney Dragway

Inna
Volkswagen amână lansarea primului Golf electric. Sursele anonime invocă probleme financiare - Photo
Noutăți
Volkswagen amână lansarea primului Golf electric. Sursele anonime invocă probleme financiare

Volkswagen a amânat lansarea viitorului Golf electric. Producătorul german a motivat această decizie prin costurile ridicate, necesare pentru readaptarea fabricii de la Wolfsburg pentru pro

Inna