Mercedes, Audi și BMW declară că schimbă modul de comunicare cu clienții și nu vor participa la Salonul Auto de la New York!

De Pavel   |  13 Ianuarie, 2020

Distribuie :

În luna aprilie a fiecărui an, este organizat Salonul Auto de la New York. Înainte de a-și deschide ușile, cu câteva luni până la eveniment, organizatorii, tradițional anunță participanții evenimentului.

Din păcate, în ediția din acest an al Salonului Auto de la New York, cei mai mari constructori din Germania nu vor fi prezenți. Este vorba despre Mercedes, BMW și Audi, care au renunțat treptat prezența la expoziție, pe măsură ce interesul pentru astfel de evenimente a scăzut.

Cei de la Audi au fost ultimii din marii producători germani premium, care au confirmat informațiile despre faptul că nu vor lipsi, în ciuda faptului că New York este statul american în care nemții înregistrează cele mai mari vânzări.

"Este important să revizuim modul în care aducem la viață experiența Audi și introducem noile noastre produse și inovații care presă și clienți", a explicat Tara Rush, șeful departamentului de comunicare al Audi pentru piața nord-americană.

O decizie similară a fost luată anterior de Mercedes-Benz și BMW, astfel că cei mai mari constructori auto premium din lume nu vor avea standuri la New York.

Marii constructori au început să renunțe la expunerea modelelor și conceptelor la unele saloane auto inclusiv cel de la Paris, Frankfurt sau Geneva, în funcție de modul în care corespund principalele lor lansări de modele. Totodată, numeroși constructori preferă să-și lanseze noile modele în cadrul unor evenimente dedicate pentru a avea parte de o expunere mediatică mai generoasă și un impact mai mare printre publicul țintă.