Mercedes prezintă vehiculul electric de performanță AMG EQE, care oferă 687 CP și autonomie de 533 kilometri

De Pavel   |  16 Februarie, 2022

Distribuie :

În toamna anului trecut, Mercedes a prezentat versiunea electrică a lui E-Class, numit EQE. Acum, nemții lansează două versiuni de performanță a EV-ului cu indicii EQE 43 4Matic și EQE 53 4Matic+.

Sedanul electric de performanță vine echipat cu două motoare electrice, o baterie cu capacitatea de 90.6 kWh, tracțiune integrală, direcție integrală AMG Ride Control+ și suspensie pneumatică. Toto aici menționăm un sistem de frânare performant, cu discuri de 415 mm și etriere cu șase pistoane pe puntea față. Sistemul de frânare AMG ceramic este opțional.

x
x
x
x
x
x
x
x

 

În cazul lui EQE 43 4MATIC, motoarele electrice sincrone cu magneți permanenți dezvoltă un total de 476 cai putere și un cuplu de 858 Nm. În aceste condiții, EV-ul accelerează de la 0-100 km/h în 4.2 secunde, în timp ce viteza maximă este limitată electronic la 210 km/h. Cu un singur ”plin” al bateriei, vehiculul este capabil să asigure o autonomie de 533 km (WLTP).

Pentru EQE 53 4Matic+, Mercedes anunță o putere totală de 626 CP, iar cu pachetul opțional AMG Dynamic Plus, aceasta crește la 678 CP și 1.000 Nm cuplu pe o perioadă anumită de timp. Aici, accelerarea de la 0-100 km/h durează 3.5 secunde sau 3.3 secunde cu AMG Dynamic Plus, iar viteza maximă este de 220 km/h standard, sau 240 km/h cu pachetul opțional.

x
x
x
x

 

La capitolul design, noul Mercedes-AMG EQE poate fi recunoscut ușor după elementele sport, printre care: jantele cu diametrul de până la 21 de inch, scaunele sport îmbrăcate în piele ecologică Artico (cea Nappa este opțională), pedalierul AMG și volanul teșit în partea de jos. 

Ambele versiuni Mercedes-AMG EQE au mai multe moduri de rulare disponibile, la alegerea cărora se schimbă puterea sistemului de propulsie. De exemplu, 80-85% din putere este disponibilă în modul Confort, 90% în Sport și doar Sport+ oferă 100%. În plus, în Sport și Sport+, mașina coboară garda la sol cu 15 milimetri, iar în Confort, aceasta este reglată automat în funcție de viteză.

Recomandate:

(FOTO) Alfa Romeo 33 Stradale: Supercarul exclusivist testează limitele înainte de livrare - Photo
Teste
(FOTO) Alfa Romeo 33 Stradale: Supercarul exclusivist testează limitele înainte de livrare

Alfa Romeo pregătește livrarea unuia dintre cele mai așteptate modele ale sale, supercarul 33 Stradale, programată pentru luna decembrie 2024. Înainte de acest moment, constructorul italian a pu

Inna
Poliția informează: în unele zone, din centrul țării, persistă ceață densă - Photo
Sociale
Poliția informează: în unele zone, din centrul țării, persistă ceață densă

Potrivit Poliției Republicii Moldova, pe mai multe trasee din centrul țării persistă ceață densă. Din acest motiv, vizibilitatea scade considerabil. "Amintim, că în astfel de con

Inna
De la 20 la 400 de lei: Barajul Costești-Stânca, tot mai costisitor pentru șoferi - Photo
Sociale
De la 20 la 400 de lei: Barajul Costești-Stânca, tot mai costisitor pentru șoferi

Taxele pentru mijloacele de transport care traversează barajul Nodului Hidrotehnic Costești-Stânca de pe râul Prut, vor crește considerabil. Decizia urmează să fie aprobată în cadrul

Inna
Audi Q5 Sportback: de la platforma PPC la evacuări reale, toate detaliile noului model - Photo
Noutăți
Audi Q5 Sportback: de la platforma PPC la evacuări reale, toate detaliile noului model

Audi continuă succesul modelului Q5 cu lansarea versiunii Sportback, un SUV premium care îmbină eleganța designului cu tehnologia avansată. După ce Audi Q5 a dominat vânzările în 202

Inna