Noul Jaguar E-Pace facelift primește actualizări estetice, tehnologii îmbunătățite, dar și noi motorizări hibride
De Sergiu | 28 Octombrie, 2020
Chiar dacă E-Pace este un model relativ nou în gama Jaguar, britanicii s-au decis totuși să-i reîmprospăteze aspectul, dar și să diversifice din opțiuni. Exteriorul a primit un ușor tratament de întinerire, la fel și interiorul ce și-a actualiat tehnologiile, iar ansamblul propulsor va veni deja cu opțiuni hibride.
Chiar dacă designul modelului nu a fost alterat radical, actualizările sunt vizibile la prima vedere. Partea frontală a primit prize de aer redesenate integrate într-o grilă cu aspect nou. Grila frontală vine cu motive noi ale plasei. Farurile LED au primit ansambluri luminiscente noi cu lumini de zi ”Double J”, ce pot fi completate opțional cu tehnologia Pixel LED. Spatele primește și el blocuri optice revizuite, dar și o plasă inferioară în jurul terminațiilor evacuării cu pattern-uri actualizate.
Jaguar a rafinat interiorul pentru a oferi un plus de confort. Una din cele mai importante adiții o reprezintă ecranul tactil curbat al echipării multimedia, dimensionat la 11.4 inci ce completează o nouă versiune a sistemului Pivi Pro, optimizat cu o interfață facilă pentru șofer și integrează Apple CarPlay și Android Auto.
La fel ca în cazul variantei actuale, versiunea facelift păstrează nivelurile de echipare S, SE și HSE, dar și noi adiții. Specificația R-Design adaugă scaune sportive, tapițerie specială și un volan sportiv, în timp echiparea Sport - disponibilă doar pe cel mai puternic model cu motor pe benzină - adaugă jante din aliaj unice de 20 inci, amortizoare adaptive active și finisaj exterior negru.
Jaguar va oferi modelul 2021 E-Pace într-o serie de versiuni. Tracțiunea integrală este standard în toată gama, deși sistemul de pe 300 Sport este capabil să împartă cuplul nu numai între axe, ci și între roțile din spate pentru o manevrabilitate îmbunătățită.
Variantele 250 și 250 SE vin ambele cu un motor turbo de 2.0 litri volum ce dezvoltă 196 sau 246 CP. Varianta 300 Sport completează motorul cu tehnologie mild-hybrid ce generează 296 CP și 400 Nm. În fiecare caz, o transmisie automată cu 9 trepte vine în cuplu.
Versiunea PHEV împerechează un propulsor cu trei cilindri de 1.5 litri volum, de 197 CP, cu un motor electric cu puntea spate de 107 CP, alimentate de o baterie de 15 kWh.
Jaguar a actualizat, de asemenea, unele elemente ale șasiului pentru a îmbunătăți nivelul de confort. Acum, suspensia va fi mai rigidă, adaptându-se proactiv condițiilor de drum, iar dinamica mai bună grație feedback-ului mai rapid al tehnologiei Active Driveline.
Comenzile pentru noul model pot fi deja înregistrate, iar primii clienți se vor putea bucura de noul E-Pace din 2021.