Noul logo al KIA îi face confuzi pe clienți! Șoferii se întreabă dacă a apărut o companie nouă cu denumirea ”KN”
De Pavel | 24 Noiembrie, 2022
Contructorul coreean auto KIA, în 2021 și-a schimbat logo-ul care, anunța un nou limbaj de design al companiei. Dar se pare că acesta creează cofuzie printre șoferi, statisticile înregistrând circa 30 mii de persoane care au căutat în fiecare lună ce brand auto este numit ”KN”.
La câteva luni după prezentarea noii sigle, tot mai multe persoane se întrebau pe internet ce mașină are emblema "KN”, pentru că "i" și "a" în noul logo Kia sunt unite în partea inferioară și pot fi confundate ușor cu litera "n".
Fenomenul a luat amploare și se pare că e implică mult mai mulți oameni decât ne-am putea imagina. Potrivit informațiilor livrate, circa 30.000 de americani au aceeași dilemă lunar. Aceștia caută corect numele modelului, cum ar fi Sportage, dar nu și denumirea producătorului.
Până și motoarele de căutare s-au obișnuit, într-un fel, cu această confuzie. Spre exemplu, o simplă căutare pe Google care să includă cuvintele "mașină KN" ne afișează, ai ghicit, Kia.