Peste 70% din clienţii lui XC90 au optat pentru versiunea de top Inscription!

De Redactor AE | 24 August, 2015
Nu e o noutate pentru nimeni că brandul suedez, proaspăt reorganizat sub conducerea chinezilor, se descurcă foarte bine la capitolul vânzări de automobile noi. În special vorbim despre best-seller-ul Volvo XC90 care este un adevărat hit al sezonului.
Cea de a doua generaţie a SUV-ului "Made in Sweden" a cucerit rapid publicul cu designul său modern şi luxos, calitatea înaltă a materialelor dar şi noile motorizări ale regăsite sub capota acestuia. Iar dacă Volvo planifica să vândă "măcar" 50.000 de automobile în 2015, atunci cererea pe piaţă le-a întrecut toate aşteptările, acestea numărând deja cu peste 7.000 de unităţi în plus!
Pentru a face faţă fluxului de clienţi, Volvo a recurs la schimbul trei de muncitori la fabrica din Torslanda, Suedia. Veştile bune nu se încheie aici pentru producătorului suedez de automobile, aşa cum marea majoritate a clienţilor, mai exact 76% dintre aceştia au optat pentru versiunea de top a modelului, botezată Inscription. Dovadă a faptului că noul XC90 este acolo unde trebuie să se afle, în segmentul SUV-urilor premium.