Peste 70% din clienţii lui XC90 au optat pentru versiunea de top Inscription!

De Redactor AE   |  24 August, 2015

Distribuie :

Nu e o noutate pentru nimeni că brandul suedez, proaspăt reorganizat sub conducerea chinezilor, se descurcă foarte bine la capitolul vânzări de automobile noi. În special vorbim despre best-seller-ul Volvo XC90 care este un adevărat hit al sezonului. 

Cea de a doua generaţie a SUV-ului "Made in Sweden" a cucerit rapid publicul cu designul său modern şi luxos, calitatea înaltă a materialelor dar şi noile motorizări ale regăsite sub capota acestuia. Iar dacă Volvo planifica să vândă "măcar" 50.000 de automobile în 2015, atunci cererea pe piaţă le-a întrecut toate aşteptările, acestea numărând deja cu peste 7.000 de unităţi în plus!

Pentru a face faţă fluxului de clienţi, Volvo a recurs la schimbul trei de muncitori la fabrica din Torslanda, Suedia. Veştile bune nu se încheie aici pentru producătorului suedez de automobile, aşa cum marea majoritate a clienţilor, mai exact 76% dintre aceştia au optat pentru versiunea de top a modelului, botezată Inscription. Dovadă a faptului că noul XC90 este acolo unde trebuie să se afle, în segmentul SUV-urilor premium.

269227424366103748

300455882880739174

552116846124450887

1054643544686368838

10607719111830853284

1124715541441926459

11836687782091980206

13427741361672058174

1459921385572961210

1756103548766703070

19475762741353295045

5070504881553194777