Porsche își cere scuze pentru simplificarea echipării mașinilor deja achitate de clienți
De Pavel | 3 Mai, 2022
Porsche își cere scuze în fața clienților pentru decizia unilaterală de a simplifica echiparea mașinilor deja comandate și achitate.
Se întâmplă în China, acolo unde un număr mare de clienți Porsche s-au ciocnit de lipsa unor opțiuni bifate, mai exact este vorba despre reglajul electric al coloanei de direcție. Inițial, reprezentanții oficiali ai mărcii au promis că vor instala gratuit sistemul electric după ce vor depăși criza de semiconductori, însă la sfârșitul lunii martie a devenit clar că nu se vor mai efectua oarecare modificări.
Biroul Porsche China a emis un comunicat oficial în data de 30 aprilie, în care și-a cerut scuze de la clienții afectați și a recunoscut că "înțelege dezamăgirea lor față de reprezentanța Porsche și reprezentanții filialei Chineze, dar împreună cu furnizorii, au creat un grup special de lucru pentru a găsi o soluție cât mai curând posibil".
Decizia rușinoasă se explică prin faptul că situația cu furnizarea de componente electronice rămâne încă incertă, iar pentru ca proprietarii Porsche să nu fie confuzi, s-a decis renunțarea la planul inițial de înlocuire a reglajului mecanic al volanului cu unul electric.
Serviciul de presă Porsche menționează și problema reluării carantinei pe teritoriul Chinei din luna martie, lucru care a îngreunat comunicarea cu clienții și soluționarea situației create.