Porsche nu renunță la problematicul motor 2.0 TFSI de la VAG cu care echipează acum noul Macan!

De Pavel   |  10 Februarie, 2022

Distribuie :

Chiar dacă au prezentat noul Macan III cu mare fast, cei de la Porsche sunt tăcuți atunci când vine vorba despre motorizarea pe benzină, pentru că în continuare aleg să folosească problematicul motor 2.0 TFSI dezvoltat de VAG.

Propulsorul folosit pe o mulțime de modele ale Grupului VAG, fie vobrim de Audi, Skoda, Volkswagen sau Porsche are codul motorizării EA888 și este bine cunoscut de fanii grupului german dar și de service-uri, ca fiind cel mai prost motor fabricat de Volkswagen în ultimii 30 de ani, cu care ar putea ”concura” la probleme doar exageratul 1.4 TSI din anii 2000.

Reputația proastă 2.0 TFSI a câștigat-o din cauza segmenților săi de proastă calitate care duc la un consum de 1 litru de ulei la fiecare 1.000 km parcurși! Astfel pentru a nu distruge motorul, proprietarii mașinilor cu acest motor sunt nevoiți să aibă mereu la îndemână o rezervă de ulei. 

Unii fani vor încerca să ne convingă că Macan III folosește motorul dezvoltat de Porsche care îl găsim și pe Cayman Type 982, însă în realitate sportcarul folosește un motor de tip Boxer, în timp ce SUV-ul în versiunea de bază ascunde sub capotă banulul benzinar turbo 2.0 TFSI care oferă acum o putere maximă de 261 CP.

În continuare vedeți un material video în care sunt explicate și arătate probleme motorului menționat mai sus.