Vânzările mărcii Maserati au scăzut, șeful Stellantis învinuiește marketingul ineficient
De Inna | 19 Septembrie, 2024
Carlos Tavares, șeful Stellantis, consideră că marketingul ineficient a provocat scăderea vânzărilor mărcii Maserati. Livrările au înregistrat o scădere semnificativă, de la 15.300 la 6.500 de unități.
Între lunile ianuarie - iunie ale anului curent, s-au înregistrat scăderi drastice ale vânzărilor Maserati. Conform lui Tavares, de vină este marketingul ineficient.
"În cazul Maserati, avem mașinile potrivite și tehnologiile potrivite. Putem oferi mașini sport de lux termice sau 100% electrice. Dacă vânzările sunt slabe în acest moment, este o chestiune de marketing. Ne-am îmbunătățit mult și pe partea de calitate, dar acum trebuie să lucrăm la marketing. Ne lipsesc perspectivele și pistele, trebuie să ajungem la potențialii clienți și să transmitem mesajul potrivit pentru poziționarea potrivită", a declarat șeful Stellantis.
În contextul în care Stellantis s-a angajat să investească în toate mărcile din portofoliu în următorii 10 ani, Maserati este în siguranță. Reamintim că marca italiana este în proces de modificare a portofoliului. Recent a fost prezentat GranCabrio Folgore, model pur electric. Ulterior, se așteaptă și alte modele cu zero emisii, precum MC20 Folgore și un SUV de dimensiuni mari.