Volvo pune accent pe servicii cu "asistentul personal". Scapă de grija service-ului, spălătoriilor auto sau a alimentării cu carburanţi

De Redactor AE   |  21 Noiembrie, 2016

Distribuie :

Se pare că printre clienţii mărcii Volvo marea majoritate sunt oameni de afaceri pentru care timpul personal este mult prea valoros pentru a putea fi epuizat la staţiile de alimentare cu carburanţi, service-uri auto sau la spălătorii. Iar acest lucru i-a motivat pe suedezi să dea naştere unui nou serviciu Volvo On Call.

Volvo lansează un program pilot prin care va oferi şoferilor asistenţi personali care să ofere servicii de alimentare cu carburant, spălătorie auto şi service prin simpla utilizare a unei aplicaţii mobile. Primii trei sute de proprietari ai modelelor XC90 şi S90 vor putea utiliza softul imediat după lansare, care va avea loc luna aceasta în San Francisco.

Noul serviciu va funcţiona în baza unui acord care permite generarea unei chei digitale temporare cu ajutorul căreia un angajat Volvo va putea prelua maşina proprietarului pentru a efectua serviciile comandate de acesta online. După îndeplinirea sarcinilor, maşina este returnată, închisă, iar cheia digitală expiră.

"Imaginează-ţi că îţi laşi maşina dimineaţa la locul de muncă şi când pleci spre casa ea a fost spălată şi realimentată. Acestea sunt tipurile de servicii pe care vrem să le oferim", spun oficialii Volvo într-un comunicat de presă, citaţi de automarket.ro.

995272l