A doua generatie C-MAX dubleaza vanzarile Ford
De AutoExpert | 24 Decembrie, 2011
A doua generatie C-MAX dubleaza vanzarile Ford
Perechea de microbuze de dimensiuni medii Ford, C-MAX cu cinci locuri si Grand C-MAX cu sapte locuri, s-a dovedit a fi un succes pe piata europeana, dubland vanzarile firmei Blue Oval in segmentul lor.
De la lansarea sa la sfarsitul anului 2010, Ford a vandut mai mult de 135.000 MPV-uri C-MAX si Grand C-MAX in Europa, mai mult decat dublu fata de predecesorul sau in 2010. Acest lucru era de asteptat, avand in vedere ca modelul anterior C-MAX, in ciuda unui facelift in 2007, era un model vechi de sapte ani.
Ce e interesant este ca, in conformitate cu Ford, a doua generatie a minivanului european si-a dublat, de asemenea, cota din segmentul sau, de la 6.7 la 12.7 la suta, datorita, in parte, versiunii cu sapte locuri, care reprezinta o treime din vanzarile totale.Ford Europa trebuie sa fie, de asemenea, destul de multumit cu faptul ca 60 la suta din masinile livrate sunt catre clienti noi care au trecut la Ford de la un alt producator.
"C-MAX dovedeste ca, chiar si intr-o piata extrem de competitiva si o economie dificila, clientul va raspunde la un produs nou bun", a declarat Roelant de Waard, vice-presedinte de marketing, vanzari si service Ford Europa. "Singura modalitate de a dubla vanzarile si cota in segment intr-un an este de a castiga noi clienti de la concurenta si asta e ceea ce C-MAX face", a adaugat el..