A pus motor de Mercedes 2.5 diesel, pe un BMW E36. L-a tunat la maxim iar acum o vinde
De Redactor AE | 26 Noiembrie, 2019
Un contrast de care vezi mai rar. BMW, cu motor de Mercedes și nu oricare ci unul diesel, pe care l-a mai și modificat pentru cifre impresionante. Proiectul englezilor acum e de vânzare.
Dacă vă interesează doar suma, aflați că cere 10.000 de lire sterline pe acest coupe bavarez, recondiționat, îmbunătățit și modificat cu mult peste ce prevede uzina. Aici puteți închide pagina...
Însă pentru cei curioși să afle mai multe, lista o găsiți mai jos, după galeria de poze.
Are un motor de Mercedes-Benz, iar asta deja stârnește mult interes. Proprietarul mașinii a optat pentru propulsorul OM605, de 2.5 litri, în cinci cilindri, pe care l-a cuplat la o transmisie manuală preluată la fel de pe Mercedes (C220).
Pentru că era prea banal să lase totul stock, i-a modificat galeria de evacuare, admisie și desigur turbina pe una mai potentă, astfel că cifra de 430+ cai putere este doar un început pentru acest monstru. De Nm nu vă putem spune prea multe, dar cu siguranță că îi are cu plus și cu rezervă.
Da scoate mult fum negru. Da, nu este cel mai puternic E36 din lume. Da nu este o mașină de zi cu zi, dar fără îndoială că a rupte multe priviri și a sucit multe capete, scrie vânzătorul în anunțul său.
Iar mai jos găsiți și lista de modificări, preluată de pe pagina de Facebook unde se vinde acest BMW:
This car is quite an animal I used for shows this year and some weekend driving, yes it’s a massive turbo yes it does lag yes it does produce black smoke no it’s not a daily but it is a real head turner no matter where it goes! Everything under the car etc is been replaced at the start of the year everything at the rear got powder coated new bushes etc, paint job also in 2019.
E36 coupe 316 shell non sunroof with recent resorts in Java black
Hsd suspension with true rear coilovers
E46 bottom arms
M3 hubs
AP racing 6 pot brakes
Poly bushed lollipops
Full poly bushed rear end with powder coated subframe
Front subframe and cross brace
Full black and red leather
Black roof lining etc
Tinted windows
Rear window Louvre
M3 gt spoiler
Bonnet raisers
Work miester s1 wheels
R888r tyres
Depo smoked rear lights
Depo smoked front corners
Smoke side repeaters
Black kidney grills
M3 bumpers front and rear (genuine)
B2d short shifter
Ac shnitzer hand brake handle
Retro Volt gauge
Retro Boost gauge
Retro temp gauge
Manual fuel switch
E46 M sport steering wheel
Medium case 293 welded diff
Mercedes om605 2.5 5cylinder 20valve
Diesel pump uk 8mm fully adjustable mechanical pump
Diesel pump uk throttle cable kit with blanking plate
Dpuk fuel pump stop solenoid
Dpuk anodised pump cover
Custom top mount turbo manifold
S300 bog warner turbo
4”custom exhaust turbo back
Turbo smart boost controller
Braided turbo oil feed pipe
44mm turbo smart external waste gate with screamer out the wing
1 bar quick spool valve for early boost
Mercedes sprinter solid flywheel conversion with heavy duty clutch
Mercedes 6 Speed box
E36 m3 black rad
2.5 inch black inter cooler
2.5 inch custom stainless steel boost pipes powder coated black
Strut brace
Custom water housing and water pipes.
This car has always been looked after how ever there is a couple bad points that I was going to fix over winter,
Screamer pipe rattles off the wing sometimes when taking off
Spoiler has cracked fibreglass
Rev counter doesn’t work.
This car had a 7 page feature in fast car this year.
Any questions ask me I have a lot of spares for this car if the price is right everything can go.
Spare engine and 6 speed box
Conversion sump.
Old gt30 turbo kit ran 360bhp and 640nm
Few other bits and bobs