Top 10 cele mai vândute maşini din istorie

De AutoExpert   |  11 Mai, 2011

Distribuie :

 

Top 10 cele mai vândute maşini din istorie

 

Autoexpert a realizat topul celor mai vândute modele de maşini din istorie, care este dominat de germani şi americani. Însă liderul vine din Japonia. Rusia are şi ea un reprezentant în top. Întotdeauna, preţul a dictat succesul.

 

1. Toyota Corolla

Corolla s-a vândut în peste 35 de milioane de unităţi, ajungând să se vândă cîte o bucată la 40 de secunde. Până în prezent au fost scoase 10 generaţii, primul model a fost lansat în 1966 cu tracţiune spate şi a continuat până în anul 1984 , când a fost lansat primul Corolla cu tracţiune faţă. Este disponibil în mai multe caroserii- un sedan, hatchback cu trei uşi, hatchback cu cinci uşi şi universal. Modelul este fabricat în Japonia şi în mai multe ţări din lume ca Brazilia, China, India, Indonezia, Africa de sud, Turcia,  Marea Britanie şi Venezuela. Fabrici au mai fost şi în Australia. Producţia din SUA s-a încheiat în martie 2010.

2. Ford F Series

F-Series - o serie de camionete produse de Ford Motor Company în peste 50 de ani . Primul pickup Ford F-series - unul dintre cele mai de succese modele din istoria Ford. Încă de la începutul său în 1948, s-a vândut în peste 30 de milioane de unităţi din întreaga lume. Pe parcursul de 30 de ani F-150 pickup a fost cea mai vândută maşină din america. Până în prezent, produs peste 12 generaţii. Din 1999 F-250 şi mai grele modele într-o serie separat de Ford Super Duty.

3. Volkswagen Golf

Multe dintre maşinile Volkswagen au fost numite după vânt sau curenţi. Numele şi modelul golf vine de la curentul cald -. Gulf Stream (germană Golfstrom). Producţia primului Golf (numele intern Typ 17) a început abia în 1974 şi a ajuns cea de-a treia cea mai vândută maşină din istorie. În SUA şi Canada, a fost produs sub marca Volkswagen Rabbit şi în America Latină - Volkswagen Caribe, în plus, Africa de Sud, aceasta masina a fost numită CitiGolf si sa bucurat de o cerere mare, în special din cauza unui preţ accesibil.. Deşi are doar cinci generaţii, a reuşit să-şi depăşeasca celebra rudă Volkswagen Beetle. Volkswagen Golf a fost fabricat în peste 25 de milioane de unităţi.

4. Volkswagen Beetle

Crearea acestui automobil legendar este strâns legată de conceptul lui Adolf Hitler pentru a crea o adevărată "masina poporului" - ieftin, rezistentă şi fiabilitate. Iar ideea a fost propusă de celebrul designer Ferdinand Porsche . Volkswagen Beetle “Broasca” rămâne unul dintre succesele răsunătoare din istoria automobilului, cu toate că la lansare, criticii i-au prezis un eşec de proporţii, din cauza stilului, a motorului subdimensionat, a comfortului redus şi a zgomotului motorului. Volkswagen Beetle, maşina care a revoluţionat lumea la ieşirea ei în 1938, a fost deţinătoarea recordului de vânzări până în 2003, cu peste 21,5 milioane de unităţi vândute. Beetle rămâne totuşi cea mai vândută single-model maşină din istorie.

5. Ford Escort

Ford Escort a început în 1967 ca maşină de familie, devenind doar un an mai târziu, una dintre cele mai vândute maşini din SUA şi Marea Britanie. Maşina, care a fost destinată pentru a intra în istorie , cu o grilă originală, care seamănă cu un os de câine. Din 1967 până în 2003, când producţia ei a încetat, Escort s-a vândut în 20 de milioane de unităţi..

6. Honda Civic

Prima generaţie de Honda Civic a apărut în 1972, mic, modest , maşina japoneză nu ieşea cu nimic în evidenţă, ânsă anume Civic a fost primul automobil japonez de masă, despre care sa vorbit ca un rival serios pentru maşinile compacte din Europa. Honda Civic s-a vândut în peste 16.5 milioane de unităţi.

7. Ford T

Ford T (cunoscut şi ca Tin Lizzie sau Flivver)a fost un automobil produs de Henry Ford la Ford Motor Company între 1908 şi 1927. Modelul T afost acela care a revoluţionat istoria automobilului - prima maşină produsă pe bandă, prima maşină ieftină, prima cu piese de schimb - a pus lumea pe patru roţi. Avea 20 de cai putere, motor în patru cilindri şi o viteză maximă de 72 km/h, cu transmisie pe faţă cu ax planetar cu trei viteze din care una este pentru mers înapoi. S-a vândut peste 16,5 de milioane de exemplare.

8. Nissan Sunny


Nissan Sunny - este bestseller-ul constructorului japonez. Producţia de brand a fost lansat in 1966 ca Datsun 1000 şi deşi producţia în Japonia sa încheiat în 2004, este încă produs pentru pieţele africane şi americane. În Statele Unite, modelele au fost mai târziu cunoscute sub numele de Nissan Sentra şi în Mexica sub numele de Nissan Tsuru. Nissan Sunny a devenit o masina de clasa compacta (categoria de brand nou, la timp) care s-a vândut în peste 16 milioane de exemplare şi a suferit 10 transformări.


9. Volkswagen Passat

Totul a început în 1969, când Audi NSU Auto Union AG a făcut parte din Volkswagen AG. Imediat după fuziune a fost implementat un proiect comun, care a dus la Audi 80. Un an mai târziu, în 1973 pe aceeaşi platforma a apărut primul VW Passat, modelul a fost redesenat până acum de 6 ori. De peste treizeci de ani Volkswagen Passat este în preferinţele automobiliştilor. Este greu de imaginat, dar de la lansarea sa in 1973, au fost vândute mai mult de 14 milioane de maşini!

10. Lada Riva

Lada Riva sau în prezent desemnat LADA 2107 ultimul model de "clasice", o maşină căreia nimeni nu-i prevedea vreun viitor. Însă a devenit extrem de populară, din motive cunoscute: accesibilitate, simplitate (dar nu fiabilitate), precum şi prevalenţa de piese auto. Este o versiune modificată a VAZ-2105, care la rândul său, este versiunea de adaptare a lui Fiat 124, în timpul său a fost sedan sport din anii '60, datorită înţelegerii în 1966 între Fiat şi URSS a dus la deschiderea unei fabrici lângă Moscova .

 

Lada 1200 a mers în Marea Britanie în 1973, la un motor show şi a uimit Europa prin preţ. Maşina a fost vîndută în peste 13,5 milioane de unităţi, chiar dacă 1997 Europa n-a mai importat modelul. VAZ-2107 în URSS şi apoi în Rusia a luat un titlu glumeţ de - "Mercedes rus" sau abrevierea" ХБM " (" Хочу Быть Мерседесом-Vreau să fiu un Mercedes), pentru grila radiatorului şi relativ confort în comparaţie cu modelele anterioare VAZ. A intrat în colecţia "Legends Auto din URSS ".

Recomandate:

Lamborghini își schimbă identitatea! A fost modificat și logo-ul - Photo
Noutăți
Lamborghini își schimbă identitatea! A fost modificat și logo-ul

Constructorul italian de automobile a prezentat noua sa identitate de marcă. În acest context, viitoarele modele vor primi un logo revizuit. Logo-ul de fapt nu a fost revizuit substanți

Inna