BMW și-a schimbat logo-ul pentru a susține comunitatea LGBT! Fanii mărcii i-au criticat pe bavarezi
De Pavel | 29 Iunie, 2020
Pagina oficială a companiei BMW de pe Facebook a suferit o modificare care a stârnit numeroase discuții în mediul online. Bavarezii și-au schimbat logo-ul tradițional, pe unul care folosește pe fundal steagul minorităților sexuale.
Acest gen a împărțit fanii bavarezilor în două tabere. Mulți au criticat constructorul pentru că promovează ”valori greșite” și o fac doar pentru a avea mai mulți clienți, alții au lăudat gestul și au subliniat că fiecare minoritate are dreptul la viață, iar susținerea giganților din industria auto îi vor încuraja în lupta pentru libera exprimare și un trai fără frică.
Ulterior, cei de la BMW au adăugat și un mesaj în care au declarat că: ” La BMW trăim diversitatea. Credem într-o cultură deschisă în care nimeni nu va fi dezavantajat, favorizat sau hărțuit ca urmare a originii etnice, a culorii pielii, a naționalității, sexului, religiei, dizabilității sau vârstei.
Suntem cu toții ființe umane conectate prin Sheer Driving Pleasure. Nici în cadrul companiei noastre, nici pe canalele noastre de socializare nu există loc pentru ură sau lipsă de respect. Acestea fiind spuse, încurajăm toată lumea să acționeze într-un mod respectuos și prietenos”.
Totodată, mai mulți comentatori i-au acuzat pe bavarezi de faptul că pe paginile de Facebook cum ar fi: BMW Qatar, BMW Maysia, BMW Saudi Arabia și BMW Egypt, nemții nu au publicat acest logo scandalos, pe motiv că s-ar teme de reacțiile oficialilor și clienților din aceste regiuni.