Află cât costă un Ferrari Enzo, Porsche 911 sau MB 300 SL Gullwing în Leasing? Îți poți cumpăra o mașină nou-nouță, în fiecare lună!
De Redactor AE | 10 August, 2020
Doar că spre deosebire de mașinile noi, procurate din showroom, care în câțiva ani se vor devaloriza, aceste vehicule clasice achiziționate acum sunt o investiție care îți a aduce dividente în viitorul foarte apropiat. Așadar, iată cât te costă un Ferrari classic, cumpărat în leasing!
Din start trebuie menționat faptul că astfel de oferte sunt absolut noi pentru piața auto. Automobile clasice, retro, vândute la licitație și cumpărate în rate, sunt o premieră mondială. Casa de licitații Gooding & Company au fost primii care să găzduiască un astfel de eveniment online unic. Acum cei care visează la mașini rare și unice, își pot suplini mai ușor colecția.
Potrivit autobild.ro cea mai valoroasă mașină înscrisă în această ediție a fost un Ferrari 275 GTB Long Nose, din 1966. Prețul de listă este de 3,25 de milioane de dolari, însă achiziționat în leasing pe o perioadă de 60 de luni, clientul poate achita o rată lunară de 33.095$, după plata avansului de 650.000$.
În listă sunt incluse și un Ferrari F40, F50 și chiar Ferrari Enzo. Pentru F40 avansul este de 300.000$ cu 60 de rate lunare a câte 14.459$. F50 și Enzo necesita un avans de 520.000$ plus rată lunară de 25.689$. Mașina s-a vândut pentru suma de $2.354,000.
Și pentru fanii altor mărci există câte o bijuterie. Un Mercedes-Benz 300 SL Gullwing din 1955 - avans de 280.000 $ și rată lunară de 13.650 $, Porsche 911 ST Rally din 1971, avans de 250.000 de dolari și o rată lunară de 12.049 lei americani și chiar un Bugatti Type 57 Cabriolet din 1957, care poate fi al tău dacă investești 220.000$ din start, ca mai apoi să achiți alte 16.049 în fiecare lună.
Tu ce mașină ți-ai cumpăra în rate și cât costă lunar leasingul tău în caz că ai deja o mașină?