Citroen revine la logo-ul său de acum 100 de ani și anunță noul slogan al companiei

De Pavel   |  27 Septembrie, 2022

Distribuie :

Citroen își prezintă noile elemente de marcă. Francezii și-au schimbat din nou logo-ul, care de fapt este o versiune modernizată a celui folosit acum 100 de ani și, au ales un nou slogan care să-i reprezinte. 

Schimbarea actuală a identității corporative este a zecea din istoria companiei Citroen. Noul logo diferă de sigla din 1919 prin dungi curbate mai largi, precum și prin utilizarea unei singure culori — negru. În plus, sub oval există o inscripție cu numele mărcii, care s-a alăturat pentru prima dată emblemei în 1966. Împreună cu sigla, a debutat și un nou slogan — "nimic nu ne mișcă ca Citroen".

"A fost logic pentru noi să parcurgem un ciclu complet, revenind la primul logo al lui Andre Citroen, care întruchipa adevărata promisiune a mobilității accesibile și inovatoare pentru toată lumea", a declarat designerul companiei, Alexander Revert.

Noul logo, conform tendințelor moderne, este lipsit de tridimensionalitate. După cum menționează Citroen, acest lucru contribuie la o percepție mai convenabilă în primul rând pe ecranele dispozitivelor mobile, inclusiv la activarea modurilor "întunecate". Un astfel de logo poate fi citit mai repede pe publicitatea stradală, iar absența elementelor cromate face ca întruchiparea sa fizică să fie mai potrivită pentru reciclare.