Concepte uitate: Nissan MID4 - rivalul lui Ferrari Testarossa, cu design folosit ulterior de Honda NSX

De Pavel   |  4 Ianuarie, 2022

Distribuie :

La începutul anilor '80, cei de la Nissan au decis să dezvolte un model de supercar, la care din păcate au renunțat, din teama că producția acestuia i-ar fi costat prea scump.

Atunci când vezi pentru prima dată imaginile lui Nissan MID4 ("MID" este o abreviere a "mid-Engine Four Wheel Drive") îl poți ușor confunda cu legendara Honda NSX. Conceptul niponilor a debutat la Salonul Auto de la Frankfurt în 1985, după care a suferit modificarea Type II și a fost prezentat în 1987 la Tokyo.

x
x
x
x
x
x

 

Dezvoltările utilizate pentru concept au fost ulterior implementate pe diferite modele de producție ale companiei. Nissan MID4 a fost conceput inițial ca un concurent direct al Ferrari Testarossa. Asemănarea dintre designul modelelor poate fi văzută cel mai bine atunci când analizăm exemplarul finisat în roșu cu volan pe dreapta.

x
x
x

 

Motorul V6 de 3.0 litri volum, situat chiar în spatele scaunelor, dezvolta 245 CP gestionați de o transmisie manuală cu cinci trepte și transmiși către roți prin intermediul unui sistem de tracțiune, unde 33% din putere erau distribuiți pe punta față și 67% pe axa spate. Sistemul de tracțiune integrală al conceptului a fost folosit în cele din urmă pentru legendarul sportcar GT-R (R32), prezentat în 1987.

În 1987, Nissan a arătat MID4 Type II cu un design modificat semnificativ, care amintește tot mai mult de Honda NSX, care apropo a debutat câțiva ani mai târziu la Salonul Auto de la Chicago din 1989.

x
x
x
x
x
x

 

Pe lângă noul aspect exterior, MID4 Type II asamblat în trei exemplare, a primit un V6 Bi-turbo de 3.0 litri volum care dezvolta 330 CP. 

Deși modelul s-a dovedit a fi semnificativ mai ieftin decât Porsche sau Ferrari, Nissan a decis în cele din urmă să renunțe la MID4 din frica că producția acestuia îi va costa prea scump.

 

Recomandate:

Volkswagen amână lansarea primului Golf electric. Sursele anonime invocă probleme financiare - Photo
Noutăți
Volkswagen amână lansarea primului Golf electric. Sursele anonime invocă probleme financiare

Volkswagen a amânat lansarea viitorului Golf electric. Producătorul german a motivat această decizie prin costurile ridicate, necesare pentru readaptarea fabricii de la Wolfsburg pentru pro

Inna
Porsche Taycan Turbo GT stabilește un nou record și devine cel mai puternic model de serie al producătorului german - Photo
Noutăți
Porsche Taycan Turbo GT stabilește un nou record și devine cel mai puternic model de serie al producătorului german

Porsche Taycan Turbo GT a stabilit un record nou în Australia. Cea mai puternică versiune de performanță a modelului electric a realizat un timp record pe sfertul de milă pe pista Sydney Dragway

Inna
Transportatorii care vor ieși din Republica Moldova prin PTF Leușeni, se vor programa în rând electronic - Photo
Sociale
Transportatorii care vor ieși din Republica Moldova prin PTF Leușeni, se vor programa în rând electronic

Camioanele care vor ieși din Republica Moldova, prin postul vamal de frontieră Leușeni, vor fi programate în rând electronic. Măsura intră în vigoare de pe 22 septembrie, ora 08:00.&

Inna
Grupul JRL nu poate produce mașini de mai bine de 2 săptămâni și nici nu se cunoaște când va fi reluat procesul - Photo
Noutăți
Grupul JRL nu poate produce mașini de mai bine de 2 săptămâni și nici nu se cunoaște când va fi reluat procesul

Grupul Jaguar Land Rover a fost ținta unui atac cibernetic. Din acest motiv, grupul nu poate relua producția de automobile deja de două săptămâni. În acest context, există riscul ca mai mu

Inna
Mercedes-AMG se gândește să dezvolte o versiune cu propulsie electrică pentru AMG GT - Photo
Noutăți
Mercedes-AMG se gândește să dezvolte o versiune cu propulsie electrică pentru AMG GT

Mercedes AMG GT ar putea primi o versiune electrică. Constructorul din Stuttgart ia în considerare dezvoltarea unei versiuni cu zero emisii. Cel puțin, în acest moment se evaluează viabili

Inna
Cererea scăzută pentru mașini electrice, provoacă concedieri. Ford va elimina 1.000 de locuri de muncă - Photo
Noutăți
Cererea scăzută pentru mașini electrice, provoacă concedieri. Ford va elimina 1.000 de locuri de muncă

Ford va elimina 1.000 de locuri de muncă la uzina germană din Koln. Decizia va intra în vigoare la începutul anului 2026 și a fost luată în contextul cererii scăzute pentru mașinile

Inna