Datorită lui a apărut acest model și întreg departamentul BMW Individual!

De Redactor AE   |  26 Decembrie, 2019

Distribuie :

În 1992, Karl Lagerfeld a avut o cerere mai deosebită față de un BMW Seria 7. Îl vroia mult mai customizat, astfel că mulțumită lui, în 2000 au fost puse bazele a ceea ce numim noi astăzi BMW Individual.

Karl Lagerfeld și-a lăsat apoi amprenta pe unul dintre cele mai deosebite modele ale companiei bavareze, BMW Seria 7 în caroseria E38, 750iL L7. Lumuzina a fost produsă în numai 899 de unități între anii 1997 și 2001, iar mașina customizată după gustul lui Lagerfeld este cu adevărat o capodoperă.

BMW 750iL L7 are la bază un...750iL, dar care a fost alungit și mai mult, cam cu vreo 25 de centimetri! Motorul V12 de 5.4 litri se descurcă de minune cu greutatea în plus datorită celor 322 de cai putere care accelerează limuzina de la zero la prima sută la oră în 7.0 secunde!

Însă accentul în L7 este pus pe lux și confort, mai puțin pe performanțe. Limuzina lui Lagerfeld a fost vopsită într-o nuanță de vopsea specială, Chestnut Brown Metallic și Gold Orange Metallic, iar interiorul adoptă tonalități de ciocolată, cu inserții din lemn și ornamente cromate. Nu lipsesc măsuțele pliabile, pielea scumpă, cutiuța cu șervețele în portieră, sistemul de infotainment și desigur semnătura “Designed by Karl Lagerfield”.

Karl Lagerfeld: “I’m very much down to earth. Just not this earth.”