Este extrem de rar la noi, se numește Wartburg 1.3, are un parcurs de doar 34.000 km și îl poți cumpăra chiar acum cu 2.500 de euro!

De Pavel   |  4 Iunie, 2019

Distribuie :

Produs în perioada anilor 1966 și 1988, Wartburg 353 a fost o mașina destinata clasei de mijloc din Germania de Est. Aceasta era echipată din uzină cu un motor care oferea modeștii 50 de cai putere și o viteză maximă de 130 km/h.

Automobilul se bucura de un succes remarcabil în toate țările fostului bloc comunist din Est. Mașina comercializându-se într-un număr de peste 1 milion de exemplare, la clienți din întreaga lume.

Modelul 353 se vindea atât cu caroserie sedan, cât și break, dar era văzută ca o mașina extrem de modernă. Unele versiuni de top aveau în anii '80 cutie cu 5 viteze, stopuri de ceață, alarmă și chiar aprindere electronică. În ziua de azi nu s-au păstrat așa de multe modele de Wartburg pentru că era folosită la fabricare tabla foarte subțire, din cauza crizei de materie primă.

O continuare a celebrului model 353, a fost Wartburg 1.3 care folosea aceeași caroserie, dar ascundea sub capotă un propulsor de 1.3 litri volum ce genera pe primele exemplare 58 de cai putere și 64 CP pe modelele care s-au comercializat din luna iulie 1990 până în anul 1991.

În Republica Moldova, acest model nu prea se regăsește din motiv că pe vremea sovietică cetățenii optau pentru vehiculele rusești precum VAZ sau Moskvich. Dar iată că recent, pe un site de vânzări auto de la noi, a apărut un exemplar al modelului Wartburg 1.3, care se prezintă într-o stare satisfăcătoare și cu un parcurs de doar 34.000 de kilometri.

Din motiv că mașina are peste 30 de ani și nu prea este cunoscută la noi, respectiv nici piese nu prea găsești, are un cost de doar 2.500 de euro! Un preț tocmai bun pentru cei ce vor să aibă în garaj un exemplar exclusiv pentru țara noastră cu un parcurs modest.

Anunțul cu acest Wartburg 1.3, îl găsiți AICI!

Recomandate:

CATL ridică o megafabrică de baterii în Spania. 4.1 miliarde de euro au fost investiți și mii de muncitori mobilizați - Photo
Noutăți
CATL ridică o megafabrică de baterii în Spania. 4.1 miliarde de euro au fost investiți și mii de muncitori mobilizați

Producătorul chinez de baterii CATL va construi cea mai mare fabrică de baterii din Spania, un proiect uriaș de 4.1 miliarde de euro realizat împreună cu grupul auto Stellantis.Noua uzină va

Inna
Audi creează o interfață nouă pentru modelele care vor fi lansate din 2026 - Photo
Noutăți
Audi creează o interfață nouă pentru modelele care vor fi lansate din 2026

Audi pregătește o serie de transformări majore pentru modelele construite pe platformele PPE și PPC, odată cu gama anului 2026. Noile versiuni ale modelelor A5 și Q5 cu motoare termice, dar și ale ele

Inna
Audi lansează un nou motor pentru A6 și Q5. Este un diesel echipat cu tehnologie mild-hybrid - Photo
Noutăți
Audi lansează un nou motor pentru A6 și Q5. Este un diesel echipat cu tehnologie mild-hybrid

Audi a prezentat o nouă motorizare diesel pentru modelele sale A6 și Q5. Este vorba despre un motor V6 de 3.0 litri, care oferă 299 CP și un cuplu de 580 Nm, suficient pentru accelerații rapide ș

Inna
Șoferul unui Volkswagen s-a tamponat într-o stație de așteptare a transportului public. Mașina a ars, iar șoferul a decedat - Photo
Accidente
Șoferul unui Volkswagen s-a tamponat într-o stație de așteptare a transportului public. Mașina a ars, iar șoferul a decedat

Un grav accident rutier a avut loc în dimineața zilei de astăzi, 27 noiembrie. Potrivit oamenilor legii, un Volkswagen s-a tamponat în stația de așteptare a transportului public din a

Inna
Hyundai și Michelin unesc forțele pentru a crea anvelope noi, dedicate mașinilor electrice - Photo
Noutăți
Hyundai și Michelin unesc forțele pentru a crea anvelope noi, dedicate mașinilor electrice

Grupul Hyundai și producătorul de anvelope Michelin au semnat un nou parteneriat. Potrivit acestuia, producătorii vor dezvolta o generație modernă de anvelope dedicate mașinilor electrice.Col

Inna
Podul A8, de la Ungheni, prinde contur. Lucrările avansează vizibil pe ambele maluri ale Prutului - Photo
Noutăți
Podul A8, de la Ungheni, prinde contur. Lucrările avansează vizibil pe ambele maluri ale Prutului

Constructorul podului de la Ungheni, parte a viitoarei Autostrăzi A8, a început sâmbătă turnarea fundației și a structurii verticale la pilonii de pe malul drept al Prutului, anunță platfo

Inna