Ferrari – cel mai puternic brand din lume
De AutoExpert | 8 Februarie, 2013
Ferrari – cel mai puternic brand din lume
Constructorul italian de automobile a obţinut acest titlu datorită celei mai de succes echipe din Formula 1, a relaţiei cu clienţii şi a automobilelor pe care le produce. Englezii au publicat doar primele cinci poziţii ale clasamentului "Cel mai puternic brand din lume în 2012" şi au specificat faptul că Apple a depăşit Samsung la categoria "Cel mai valoros brand".
"Este întotdeauna o bucurie să obţii prima poziţie pe orice listă, mai ales când lista concurenţilor include unele dintre cele mai celebre companii ale lumii. Această realizare dovedeşte că Italia poate oferi dovezi de excelenţă chiar şi în cele mai dure situaţii economice. În spatele acestei realizări se află produsele excepţionale realizate de oameni la fel de excepţionali.", a declarat Luca di Montezemolo, Preşedintele Ferrari.
Studiul realizat de Brand Finance ia în considerare venitul mediu per client, cheltuielile departamentelor de publicitate şi marketing, marja de profit şi parametri calitativi, precum loialitatea faţă de marcă şi afecţiunea manifestată de clienţi pentru brand-ul respectiv. Procesul întreg are şase paşi şi include rezultate financiare istorice, previziuni pe cinci ani bazate pe trei surse, o serie de estimări de creştere ale brand-ului respectiv şi calcularea mai multor coeficienţi interni ai celor de la Brand Finance.
TOP 5 "CEL MAI PUTERNIC BRAND ÎN 2012"
1. Ferrari
2. Google
3. Coca-Cola
4. PwC
5. Hermes