Ford a creat o nouă strategie, în urma căreia activitatea sa va fi împărțită în 2 divizii
De Inna | 3 Martie, 2022
Ford a dezvoltat o nouă strategie, prin intermediul căreia activitatea va fi împărțită în două divizii speciale: una pentru mașini electrice și a doua pentru mașinile dotate cu motoare termice. Divizia care se va ocupa de modelele electrice, va purta numele „Ford Model e”.
Noua divizie „Ford Model e” urmează să se ocupe de tot ce înseamnă dezvoltarea modelelor electrice: platforme, motoare, baterii, soluții de încărcare și reciclare. Totodată, aceasta va coordona și dezvoltarea de soluții software și servicii dedicate clienților finali.
Ce ține de a doua divizie, aceasta va purta denumirea „Ford Blue” și va administra portofoliul de modele cu motoare termice, cum ar fi Seria F, Ranger, Maverick, Bronco, Explorer sau Mustang. Oficialii de la Ford au menționat că vor continua să investească în dezvoltarea automobilelor dotate cu motoare termice. Constructorul spune că pregătește „noi modele, versiuni și servicii”.
Ambele divizii fac parte din planul Ford+, prin care compania vizează creșterea investițiilor în electrificare și îmbunătățirea marjelor de profit în acest deceniu.