Ford s-a alăturat boicotului #StopHateForProfit, împotriva Facebook și Instagram!
De Pavel | 30 Iunie, 2020
Constructorul Ford a declarat în mod oficial că se alătură boicotului lansat acum o săptămână de mai multe companii multinaționale. Acesta vizează stoparea promovării publicității de pe rețelele sociale Facebook și Instagram, care ar fi instigat la ură.
Americanii de la Ford au comunicat că își suspendă toate cheltuielile de publicitate pe rețelele de socializare sus menționate pentru perioada următoarelor 30 de zile, timp în care va desfășura un proces de evaluare.
Al doilea cel mai mare producător auto din SUA, a subliniat că își va reevalua prezența pe toate platformele de socializare și că ura, violența și nedreptatea rasială trebuie să fie „eradicate”.
În această ordine de idei, Ford se alătură unei liste lungi de companii care și-au oprit promovarea pe Facebook pentru a susține campania împotriva urii și dezinformării. Alte companii care completează lista sunt: Honda America, Levi Strauss, The North Face, Adidas, Reebok, Microsoft, Unilever, Best Buy și Verizon.