(FOTO) Ex-șeful Lotus a prezentat versiunea modernă a legendarului De Tomaso Pantera!

De Pavel   |  15 Martie, 2019

Distribuie :

Atelierul de tuning Ares Design, condus de ex-șeful Lotus, Dani Bahar, a prezentar recent versiunea finală a sportcarului Project 1. Oficialii companiei susțin că acesta reprezintă interpretarea modernă a legendarului model De Tomaso Pantera comercializat în anii 1970!

Project 1 este primul model din seria Legend Reborn, ăn cadrul căreia cei de la Ares Design vor să ”reînvie” modelele legendare din trecut care au scris istoria industriei auto. Noul Pantera este construi pe șasiul lui Lamborghini Huracan, astfel fiind mai larg și cu circa 12 centimetri mai lung decât exemplarul original De Tomaso.

Sportcarul este echipat cu un motor V10 aspirat natural de 5.2 litri volum, care dezvoltă o putere de 640-660 de cai putere in dependență de setări și un cuplu maxim de 540 Nm. Caroseria vehiculului este confecționată în întregime din fibră de carbon.

Ares Design a împrumutat de pe Huracan tracțiunea integrală Haldex, transmisia robotizată cu șapte rapoarte, frânele carbon-ceramice, etrierele cu șase pistoane pentru puntea față și cu patru pistoane pentru axa spate. Suspensia este una de tip double wishboune cu amortizoare electromagnetice.

La fel, pe noul De Tomaso Pantera observăm blocuri optice LED, jante forjate cu diametrul de 20 inch pe puntea față și 21 inch pe spate. Interiorul va fi executat în funcție de doleanțele clientului, dar se cunoaște că acesta va folosi pielea Nappa, Alcantara și trimuri din fibră de carbon.

Prețul pentru sportcarul exclusiv începe de la 615.000 de euro. Cei ce vor comanda versiunea modernă a lui De Tomaso Pantera vor trebui să aștepte circa trei luni, timp cât durează asamblarea vehiculului.

Recomandate:

Sfârșitul unei ere: Audi A8 se retrage în 2026, viitorul modelului de lux rămâne incert - Photo
Noutăți
Sfârșitul unei ere: Audi A8 se retrage în 2026, viitorul modelului de lux rămâne incert

Producția actualei generații Audi A8 se va opri la finalul anului 2026, marcând sfârșitul unui capitol important pentru sedanul emblematic al mărcii din Ingolstadt. Deocamdată, constructor

Inna
Porsche spune adio erei termice. Macan cu motor clasic va dispărea în 2026 - Photo
Noutăți
Porsche spune adio erei termice. Macan cu motor clasic va dispărea în 2026

Porsche a anunțat oficial sfârșitul producției pentru actuala generație Macan cu motor termic, marcând o nouă etapă în procesul de electrificare al mărcii germane. Ultimul exemplar a

Inna
Moldova caută rute sigure pentru carburanți. ANRE analizează impactul sancțiunilor asupra pieței petroliere - Photo
Sociale
Moldova caută rute sigure pentru carburanți. ANRE analizează impactul sancțiunilor asupra pieței petroliere

Republica Moldova are nevoie de surse și rute alternative de aprovizionare cu produse petroliere, concluzionează Agenția Națională pentru Reglementare în Energetică (ANRE) după o întrevede

Inna