(FOTO) Poate cel mai oribil tuning pentru BMW Seria 7 E38. Proprietarul limuzinei o numește M7!

De Pavel   |  9 Iulie, 2021

Distribuie :

BMW Seria 7 în caroseria E38 este considerată una dintre cele mai rafinate și frumoase mașini ale companiei bavareze. Limuzina a început a fi asamblată în 1994 și a coborât de pe banda rulantă în vara anului 2001.

Versiunea de top purta era considerată 750Li, asta dacă ar fi să excludem limuzina L7. BMW 750Li era echipat cu un benzinar V12 de 5.4 litri volum, capabil de 326 CP. Din păcate niciodată nu a existat un model M Sport, adică un M7. Acesta era parțial înlocuit de Alpina B12, care oferea cifre dinamice mai bune, unde viteza maximă era de 293 km/h!

Cu toate acestea, lipsa unui M7 E38 nu l-a oprit pe proprietarul acestei capodopere. Bărbatul a decis să meargă contra deciziilor constructorului bavarez și să cpnstruiască un M7, cu propriile sale puteri. Din păcate, în locul unui model clasic elegant, vedem în imagini o caricatură cu mult tuning ieftin.

Chiar dacă observăm câteva elemente Alpina, la baza proiectului stă un BMW 740i cu motor V8 de 4.4 litri volum și 286 CP. Din fericire, proprietarul proiectului aproape nu s-a atins de motor, astfel că acesta s-a păstrat așa cum a fost gândit de constructorul german, cu excepția unui filtru de rezitență zero.

Mai multe modificări au fost aduse la capitolul design, deși nu pot fi nicicum numite ”îmbunătățiri”. La posterior, modelul german a devenit asemănător cu o Toyota Chaser, din cauza barei de protecție modificate cu patru finisări ale eșapamentului. dar și a capacului portbagajului de o formă stranie.

Dacă exteriorul vi s-a părut ciudat, atunci mare atenție la salon, acolo unde se pare că și-au făcut treaba cei de la ”Pimp my ride”, alături de XZibit, pentru că numărul de ecrane ne șochează. Tot aici menționăm prezența unui roll cage și a unui subwoofer la nivelul picioarelor pasagerului din față.

Nouă ne pare acest proiect cel puțin straniu, dar așteptăm să ne spuneți și părerea vostră în comentarii!

x
x
x
x
x
x