În această limuzină, bazată pe un Dodge Challenger, s-au investit 175.000 $. Acum se vinde pentru mult mai puțin!

De Sergiu   |  7 Ianuarie, 2021

Distribuie :

Navigând prin imensitățile spațiului informațional, poți găsi proiecte din cele mai interesante, dovadă vie a ingeniozității naturii umane. Unul dintre acestea este și această limuzină, construită de americani.

Proiectul se bazează pe un Dodge Challenger SXT din 2013, echipat cu un motor V6 Pentastar de 3.6 litri volum, ce înregistrează la moment un parcurs de 80.000 mile (aproximativ 141.000 km). Mașina a suferit de pe urma unei inundații (vorbim totuși de statul Florida), chiar dacă, din spusele posesorului, probleme grave nu au fost semnalate.

Acest musclecar (dacă îl mai putem numi așa) a fost convertit laborios de un atelier local. Lungimea-i  a fost mărită cu 70%, iar pe mijloc, i-a fost inserată o secțiune suplimentară de 355 cm, dublându-i astfel ampatamentul inițial. Creatorii mașinii chiar au instalat două seturi de uși gullwing, ce permit accesul cu stil în habitaclu. 

Interiorul a fost organizat, cel mai probabil, potrivit rigorilor dictate de petrecăreți. Banchete realizate din piele, un TV, dar și un mini bar, completat cu un blat de granit, întrețin atmosfera festivă pe perioada călătoriei.

Din spusele vânzătorului, în proiect au fost investiți 175.000 $, și, slabe sunt șansele ca acesta să atingă pragul de rentabilitate în cazul unei vânzări, or doar 32.500 $ se cer pentru mașină pe eBay.

Aici apare și o posibilă dilemă pentru un cumpărător - să investească în această limuzină de 7 ani, numită de actualul proprietar ”o mașină de făcut bani”, sau să-și cumpere un Dodge Challenger SXT AWD nou-nouț ! Ce ați alege voi?

x
x
x
x
x
x
x
x

 

Recomandate:

Grupul JRL nu poate produce mașini de mai bine de 2 săptămâni și nici nu se cunoaște când va fi reluat procesul - Photo
Noutăți
Grupul JRL nu poate produce mașini de mai bine de 2 săptămâni și nici nu se cunoaște când va fi reluat procesul

Grupul Jaguar Land Rover a fost ținta unui atac cibernetic. Din acest motiv, grupul nu poate relua producția de automobile deja de două săptămâni. În acest context, există riscul ca mai mu

Inna
Porsche Taycan Turbo GT stabilește un nou record și devine cel mai puternic model de serie al producătorului german - Photo
Noutăți
Porsche Taycan Turbo GT stabilește un nou record și devine cel mai puternic model de serie al producătorului german

Porsche Taycan Turbo GT a stabilit un record nou în Australia. Cea mai puternică versiune de performanță a modelului electric a realizat un timp record pe sfertul de milă pe pista Sydney Dragway

Inna
Mercedes-AMG se gândește să dezvolte o versiune cu propulsie electrică pentru AMG GT - Photo
Noutăți
Mercedes-AMG se gândește să dezvolte o versiune cu propulsie electrică pentru AMG GT

Mercedes AMG GT ar putea primi o versiune electrică. Constructorul din Stuttgart ia în considerare dezvoltarea unei versiuni cu zero emisii. Cel puțin, în acest moment se evaluează viabili

Inna
Transportatorii care vor ieși din Republica Moldova prin PTF Leușeni, se vor programa în rând electronic - Photo
Sociale
Transportatorii care vor ieși din Republica Moldova prin PTF Leușeni, se vor programa în rând electronic

Camioanele care vor ieși din Republica Moldova, prin postul vamal de frontieră Leușeni, vor fi programate în rând electronic. Măsura intră în vigoare de pe 22 septembrie, ora 08:00.&

Inna
Volkswagen amână lansarea primului Golf electric. Sursele anonime invocă probleme financiare - Photo
Noutăți
Volkswagen amână lansarea primului Golf electric. Sursele anonime invocă probleme financiare

Volkswagen a amânat lansarea viitorului Golf electric. Producătorul german a motivat această decizie prin costurile ridicate, necesare pentru readaptarea fabricii de la Wolfsburg pentru pro

Inna
Cererea scăzută pentru mașini electrice, provoacă concedieri. Ford va elimina 1.000 de locuri de muncă - Photo
Noutăți
Cererea scăzută pentru mașini electrice, provoacă concedieri. Ford va elimina 1.000 de locuri de muncă

Ford va elimina 1.000 de locuri de muncă la uzina germană din Koln. Decizia va intra în vigoare la începutul anului 2026 și a fost luată în contextul cererii scăzute pentru mașinile

Inna