Maserati celebrează 50 de ani de la debutul modelului Boomerang

De Inna   |  10 Martie, 2022

Distribuie :

Boomerang este un model unicat, care a fost expus pentru prima dată pe 9 martie 1972. Marele eveniment a avut loc la Salonul Auto de la Geneva. 

Modelul a fost proiectat de către Giorgetto Giugiaro și produs de Italdesign. Chiar dacă modelul nu a ajuns în producția de serie, acesta a servit drept inspirație atât pentru proiectele lui Giorgetto Giugiaro, cât și pentru alți producători din Europa și SUA.

Din punct de vedere tehnic, automobilul este dotat cu un propulsor V8 de 4.7 litri volum, care este amplasat central și livrează 310 CP. Celelalte componente au fost împrumutate de la Maserati Bora. 

De-a lungul anilor, Boomerang a fost prezent la o serie de competiții internaționale. De asemenea, unicatul a avut mai mulți proprietari și a fost folosit și într-o serie de reclame.

Recomandate:

Un alt învinuit în dosarul cu automobilele „importate” din UE, care nu au mai ajuns la clienți, a fost trimit în judecată - Photo
Sociale
Un alt învinuit în dosarul cu automobilele „importate” din UE, care nu au mai ajuns la clienți, a fost trimit în judecată

Al doilea învinuit în cauza penală privind escrocheria cu automobile de lux importate din UE, a fost trimis în judecată. Cazul este parte a dosarului anunțat anterior de Procura

Inna
Permise pe muchie de cuțit. Peste 700 de șoferi riscă să rămână fără acte după descoperirea unei fraude - Photo
Sociale
Permise pe muchie de cuțit. Peste 700 de șoferi riscă să rămână fără acte după descoperirea unei fraude

Agenția Servicii Publice anunță că, în zilele următoare, va anula peste 700 de permise de conducere, după ce au fost constatate abateri grave în modul de desfășurare a examenelor auto. Inf

Inna
Sfârșit de epocă la Volkswagen. Constructorul închide, în premieră, prima fabrică din Germania - Photo
Noutăți
Sfârșit de epocă la Volkswagen. Constructorul închide, în premieră, prima fabrică din Germania

Grupul Volkswagen se pregătește să închidă definitiv una dintre uzinele sale din Germania, o decizie fără precedent în cei 88 de ani de existență ai constructorului auto. Este vorba despre

Inna