Mercedes prezintă E-Class Coupe și E-Class Cabriolet facelift! Ecrane uriașe la interior și motorizări mild-hybrid de până la 367 CP
De Pavel | 27 Mai, 2020
La mai puțin de trei luni după debutul modelului actualizat de E-Class, Mercedes publică primele imagini și informații care vizează noile E-Class Coupe facelift și E-Class Cabriolet facelift.
În mod evident, acestea preiau majoritatea elementelor de la E-Class facelift, dar totodată oferă și unele noutăți, mai mult vizibile la capitolul motorizări.
Să începem cu modificările estetice. Aici observăm partea frontală cu faruri LED și o grilă a radiatorului ușor restilizată, iar la posterior avem stopuri care la fel au fost actualizate. Caroseria poate fi acum finisată în culorile: High-Tech Silver, Graphite Grey Metallic, Mojave Silver și Patagonia Red.
La interior, E-Class Coupe facelift și E-Class Cabriolet facelift se laudă, la fel ca sedanul, de un volan nou, îmbrăcat în piele sau într-o variantă "super-sportivă". Instrumentarul digital de bord este standard proiectat de un display cu diagonala de 10.25 inch, iar opțional ecranul măsoară 12.3 inch. Aceleași dimensiuni sunt trecute în dreptul display-ului sistemului de infotainment MBUX, standard pe ambele modele.
La capitolul motorizări menționăm că atât E-Class Coupe facelift, cât și E-Class Cabriolet facelift vor fi disponibile în șapte versiuni, dintre care patru benzinare mild-hybrid cu sistem de 48V și trei unități diesel.
Versiunile mild-hybrid se bazează pe un motor de 2.0 litri volum de 197 CP sau 258 CP. Varianta de top este echipată cu un benzinar de 3.0 litri volum care livrează 367 CP.
Iubitorii motoarelor diesel au la rândul lor de ales între un propulsor de 2.0 litri volum de 194 CP sau o unul de 3.0 litri volum care generează 340 CP.
În comunicatul de presă publicat, Mercedes-Benz menționează că ulterior va fi disponibilă și o versiune mild-hybrid cu motor diesel de 2.0 litrivolum capabil să dezvolte 265 de cai putere, care lucrează în tandem cu un sistem de 48 de volți.
Sistemul mild-hybrid EQ Boost dezvoltat de Mercedes-Benz oferă un adaos de 14 CP sau 22 CP în cazul motorizărilor de top. Toate versiunile sunt cuplate standard la o transmisie automată 9G-Tronic cu nouă rapoarte.
În variant de bază, cele două modele sunt dotate cu sistemul de asistență Active Brake Assist, la care nemții au adăugat o serie de funcții noi pentru sistemul Active Distance Assist Distronic. Acesta va putea fi comandat cu funcțiile semi-autonome Active Stop-and-Go Assist, Active Steering Assist, Active Brake Assist și Active Blind Sport Assist.
Mercedes-Benz nu a uitat nici de modelul de performanță, oferind detalii și despre Mercedes-AMG E 53 4Matic+ Coupe și Cabriolet.
Acestea vor fi puse în mișcare de un benzinar în șase cilindri de 3.0 litri volum care stoarce 435 de cai putere și un cuplu maxim de 520 Nm, la care se adăugă și sistemul mild-hybrid EQ Boost în versiunea de 22 de cai putere, care oferă și un spor de cuplu de 250 Nm.
Sistemul de propulsie permite versiunii Coupe să accelereze de la 0-100 km/h în 4.4 secunde, în timp ce versiunea Cabriolet este mai leneșă cu 0.2 secunde.