Niponii susțin că trecerea la un portofoliu numai din modele electrice, nu este o idee prea bună
De Inna | 3 Octombrie, 2022
Recent, la Las Vegas a avut loc un eveniment, în cadrul căruia șeful Toyota a mărturisit planurile constructorului nipon în raport cu electrificarea mărcii. Potrivit informațiilor publicate, constructorul japonez va rămâne fidel strategiei de electrificare anunțată cu ceva timp în urmă.
Akio Toyoda, șeful Toyota, a mărturisit că producătorul nipon de automobile nu va avea la bază un portofoliu format doar din mașini cu zero emisii, din motiv că această idee nu i se pare prea bună. Potrivit acestuia, producătorii ar trebui să le ofere clienților o gamă variată de propulsoare, inclusiv electrice, convenționale, hibride și alimentate cu hidrogen.
Mai mult decât atât, acesta ar fi un obiectiv al constructorului nipon, de a oferi o gamă cât mai largă de motorizări. "Aceasta este strategia noastră și o respectăm," a declarat șeful Toyota.
De asemenea, Toyota planifică să investească 28 de miliarde de dolari în electrificarea mărcii, până în 2030 și să lanseze 30 de modele cu zero emisii. Apropo, Akio Toyoda este de părerea că procesul de electrificare va dura mult mai mult, decât s-a planificat inițial.