Rolls-Royce Apparition poate deveni prima limuzină pur electrică a constructorului britanic!

De Pavel   |  2 Iulie, 2020

Distribuie :

Vă amintiți de Sweptail? Rolls-Royce-ul cu două uși, prezentat acum trei ani în cadrul evenimentului Concorso d'Eleganza Villa D'Este și care ceva timp s-a putut lăuda cu titlul de cea mai scumpă mașină nouă din lume.

Conform estimărilor, prețul de vânzare a lui Sweptail ar fi fost de 12.8 milioane de dolari, însă în anul 2019, Bugatti a pezentat La Voiture Noire, care a fost vândut pentru 18.7 milioane de dolari și astfel a câștigat titlul menționat mai devreme.

Dar să revenim la Sweptail. Anume acel concept care a uimit publicul concursului de eleganță a devenit principala sursă de inspirație a noului proiect marca Rolls-Royce, numit Apparition. Limuzina care redefinește opulența a fost dezvoltată și desenată de Julien Feske și cu siguranță merită atenția noastră.

Feske lucrează la Honda Los Angeles din noiembrie 2019. Înainte de niponi, designerul a lucrat timp de doi ani la Land Rover și a făcut un stagierea la BMW Group și Ferrari.

Creat în Photoshop, Autodesk 3ds Max și Autodesk VRED, proiectul de design Apparition are la bază modelul Rolls-Royce Phantom. Față de modelul de serie, Apparition de diferă printr-un parbriz puternic înclinat, montanți camuflați, mânere ascunse ale portierelor și o pereche de roți de rezervă integrate în aripile din față și parțial ascunse.

De asemenea, Rolls-Royce Apparition primește camere de luat vederi în loc de oglinzi și o linie de acoperiș absolut uimitoare, care accentuează silueta impresionant de elegantă. Raportul dintre dimensiunile roților și caroserie este destul de distinctiv, iar designul grilei frontale ne sugerează că avem în față un vehicul 100% electric.

x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x

 

 

Recomandate:

Lamborghini își schimbă identitatea! A fost modificat și logo-ul - Photo
Noutăți
Lamborghini își schimbă identitatea! A fost modificat și logo-ul

Constructorul italian de automobile a prezentat noua sa identitate de marcă. În acest context, viitoarele modele vor primi un logo revizuit. Logo-ul de fapt nu a fost revizuit substanți

Inna