Subaru Advanced Tourer
De AutoExpert | 2 Decembrie, 2011
Subaru Advanced Tourer
Conceptul care îl prefigurează noua generaţie a modelului Subaru Legacy a debutat la ediţia cu numărul 42 a Salonului Auto de la Tokyo. Când au apărut primele fotografii cu Subaru Advanced Tourer Concept nu eram foarte siguri dacă ideea de ″Revolutionary Sports Tourer″ i se potriveşte prea bine, dar dacă ar fi să ne referim acum la aspectul exterior, putem să spunem că japonezii au făcut o treabă bună.
Mai exact, designul pare a fi foarte reuşit, chiar dacă portierele alea care se ridică după cum vezi în fotografii nu sunt prea originale în lumea conceptelor, pentru că Ford Evos a venit înzestrat aproape la fel. Probabil, portierele acestea vor rămâne doar ca o dotare standard pentru concept, urmând să se piardă la versiunea de producţie în favoarea unora obişnuite. Dacă nu se va întâmpla asta, ar fi minunat; poate cei de la Subaru au auzit asta.
Hibridul are o lungime de 4.580 de milimetri, o lăţime de 1.840 de milimetri şi o înălţime de 1.430 de milimetri. Asta înseamnă că Subaru Advanced Tourer Concept se plasează între fraţii lui din prezent, adică Impreza – care este lung de 4.415 milimetri şi Legacy – 4.775 de milimetri.
Conceptul utilizează noul limbaj de design intitulat ″Confidence in motion″, iar dacă ne uităm la mutra bine conturată a maşinii am putea să afirmăm că inspiră agresivitate chiar ceva mai mult decât are nevoie un tătic grijuliu care vrea să îşi plimbe familia într-un mod ecologic. Problema este că familia nu ar trebui să aibă peste patru membri, pentru că modelul este prevăzut cu patru locuri, Desigur, se face excepţie dacă membrul cu numărul cinci este un câine, pentru că se va găsi loc pentru acesta în portbagaj.
Advanced Tourer este echipat cu un motor boxer de 1.6 litri cu patru cilindri şi unul electric. Acestea sunt cuplate la o cutie de viteze cu variaţie continuă, iar puterea – pe care nu o cunoaştem momentan – va fi distribuită printr-un sistem de tracţiune integrală. Studiul celor de la Subaru poate fi condus în modul exclusiv electric la vitezele reduse, pentru distanţele scurte şi întotdeauna la pornire.