Top 10 mașini pe care nu le vrea nimeni! Unele zac în showroom-uri chiar și câte șase luni

De Pavel   |  28 Martie, 2019

Distribuie :

Știați ce au în comun Fiat 500 și Mercedes E-Class? Dar Mitsubishi Lancer și Volkswagen Touareg? La toate aceste întrebari ne răspund americanii de la USA Today, care tocmai au publicat un studiu extrem de interesant și neobișnuit!

În timp ce unele masini se vând ca pâinea caldă, altele au nevoie de luni întregi pentru a-și găsi viitorul proprietar. Despre cea de-a doua categorie este vorba și în acest material, care are la bază un studiu realizat de jurnaliștii americanii.

Producătorii publicației de peste Ocean au pus la punct un clasament format din 26 de automobile, în cadrul căruia fiecare model a fost punctat după perioada medie pe care a petrecut-o în showroom în căutarea unui cumpărător.

Astfel, top 10 al modelelor pe care nu le vrea nimeni se prezintă în felul următor:

10. Audi A7

• Perioada medie petrecută în showroom: 143.6 zile

• Vânzari înregistrate în anul 2018: 3.852 unitati

• Vânzari înregistrate în anul  2017: 4.810 unitati

• Preț de pornire pe piața din SUA: 68.000 dolari

9. Fiat 500L

• Perioada medie petrecuta în showroom: 146.2 zile

• Vânzari înregistrate în anul 2018: 1.413 unitati

• Vânzari înregistrate în anul 2017: 1.664 unitati

• Preț de pornire pe piața din SUA: 21.910 dolari

8. Jaguar XJ

• Perioada medie petrecută în showroom: 146.3 zile

• Vânzari înregistrate în anul 2018: 1.579 unitati

• Vânzari înregistrate în anul 2017: 2.721 unitati

• Preț de pornire pe piața din SUA: 75.700 dolari

7. Chevrolet Impala

• Perioada medie petrecută în showroom: 147.7 zile

• Vânzari înregistrate în anul 2018: 56.556 unitati

• Vânzari înregistrate în anul 2017: 75.877 unitati

• Preț de pornire pe piața din SUA: 28.020 dolari

6. Mercedes E-Class

• Perioada medie petrecută în showroom: 156.1 zile

• Vânzari înregistrate în anul 2018: 47.936 unitati

• Vânzari înregistrate în anul 2017: 53.304 unitati

• Preț de pornire pe piața din SUA: 53.500 dolari

5. Chrysler 200

• Perioada medie petrecută în showroom: 157.6 zile

• Vânzari înregistrate în anul 2018: 1.043 unitati

• Vânzari înregistrate în anul 2017: 18.457 unitati

• Preț de pornire pe piața din SUA: N/A

4. Fiat 500

• Perioada medie petrecută în showroom: 160.3 zile

• Vânzari înregistrate în anul 2018: 5.370 unitati

• Vânzari înregistrate în anul 2017: 12.685 unitati

• Preț de pornire pe piața din SUA: 16,495 dolari

3. Volvo Seria 60

• Perioada medie petrecută în showroom: 177.9 zile

• Vânzari înregistrate în anul 2018: 11,876 unitati

• Vânzari înregistrate în anul 2017: 16.825 unitati

• Preț de pornire pe piața din SUA: 35.800 dolari

2. Volkswagen Touareg

• Perioada medie petrecută în showroom: 194.1 zile

• Vânzari înregistrate în anul 2018: 2.022 unitati

• Vânzari înregistrate în anul 2017: 3.545 unitati

• Preț de pornire pe piața din SUA: N/A

1. Mitsubishi Lancer

• Perioada medie petrecută în showroom: 195.3 zile

• Vânzari înregistrate în anul 2018: 3.351 unitati

• Vânzari înregistrate în anul 2017: 12.725 unitati

• Preț de pornire pe piața din SUA: N/A

Recomandate:

Hyundai prezintă o nouă generație de sisteme de propulsie hibrid: mai eficiente și mai puternice - Photo
Noutăți
Hyundai prezintă o nouă generație de sisteme de propulsie hibrid: mai eficiente și mai puternice

 Grupul Hyundai continuă procesul de electrificare a gamei sale, prin lansarea unei noi generații de sisteme de propulsie hibrid. Acestea promit îmbunătățiri semnificative at&

Inna
(FOTO) Mercedes-Benz Vision V – conceptul care anticipează viitorul utilitarelor electrice premium - Photo
Noutăți
(FOTO) Mercedes-Benz Vision V – conceptul care anticipează viitorul utilitarelor electrice premium

 Mercedes-Benz a prezentat oficial Vision V, un concept spectaculos care prefigurează direcția de design și tehnologie pentru următoarea generație de vehicule utilitare electrice. Această apa

Inna
Renault inovează: divizia Horse propune un sistem hibrid care poate transforma mașinile electrice - Photo
Noutăți
Renault inovează: divizia Horse propune un sistem hibrid care poate transforma mașinile electrice

 Într-o perioadă în care industria auto mizează tot mai mult pe electrificare completă, Renault vine cu o propunere neobișnuită prin divizia sa dedicată dezvoltării de motoare,&nb

Inna
(FOTO) Mazda EZ-60: detalii noi despre viitorul SUV electric cu range extender - Photo
Noutăți
(FOTO) Mazda EZ-60: detalii noi despre viitorul SUV electric cu range extender

 Mazda pregătește lansarea unui nou SUV electric, denumit EZ-60, care își va face debutul inițial pe piața din China. Modelul este rezultatul colaborării dintre constructorul japonez și

Inna