Un nou logo, pentru o nouă eră la General Motors: se pregătește o ofensivă electrică
De Sergiu | 9 Ianuarie, 2021
Concernul american GM are un nou logo, actualizat, pentru a se armoniza cu strategia proaspăt adoptată. Noua identitate vizuală prezintă o plecare destul de radicală de la precedenta siglă, care a supraviețuit cu modificări neînsemnate și reîmprospătări ușoare încă din anii 60 ai secolului trecut. General Motors afirmă că a reproiectat logo-ul pentru a revitaliza marca și a o pregăti pentru transformările viitoare, în era digitală.
Logo-ul a fost defintivat în trei stiluri diferite: cu elemente realizate cu gradient albastru, albastru solid și negru solid, toate trei pe fundal alb. După cum afirmă constructorul, albastrul din logo reprezintă cerul curat al unui viitor cu emisii zero, dar e și mesagerul platformei Ultium ce va sta la baza modelelor electrice.
Lucru evident, la adoptarea noului logo, compania a renunțat la majuscule.Marginile rotunjite și fontul cu litere mici creează o senzație mai modernă, neordinară. Sublinierea literei „m” reprezintă o conexiune la logo-urile GM anterioare, iar elementul duce cu gândul la o priză electrică.
GM (sau poate „gm”) a dezvăluit în cadrul noii strategii și o nouă campanie de marketing, pentru a spori interesul oamenilor pentru EV-urile viitoare, printre care se numără în primul rând Hummer EV și Cadillac Lyriq.
„Există momente în istorie când totul se schimbă. Puncte de inflexiune. Credem că a venit timpul pentru adoptarea în masă a vehiculelor electrice ”, spune Deborah Wahl, director global de marketing GM. „Acum avem soluțiile, capacitatea, tehnologia și scara pentru oferi fiecăruia un EV. Noua noastră identitate de marcă și campanie sunt concepute pentru a reflecta acest lucru. ”
Ca parte a noii strategii, concernul va lansa și un nou site pe 11 ianuarie.