Un nou logo, pentru o nouă eră la General Motors: se pregătește o ofensivă electrică

De Sergiu   |  9 Ianuarie, 2021

Distribuie :

Concernul american GM are un nou logo, actualizat, pentru a se armoniza cu strategia proaspăt adoptată. Noua identitate vizuală prezintă o plecare destul de radicală de la precedenta siglă, care a supraviețuit cu modificări neînsemnate și reîmprospătări ușoare încă din anii 60 ai secolului trecut. General Motors afirmă că a reproiectat logo-ul pentru a revitaliza marca și a o pregăti pentru transformările viitoare, în era digitală. 

Logo-ul a fost defintivat în trei stiluri diferite: cu elemente realizate cu gradient albastru, albastru solid și negru solid, toate trei pe fundal alb. După cum afirmă constructorul, albastrul din logo reprezintă cerul curat al unui viitor cu emisii zero, dar e și mesagerul platformei Ultium ce va sta la baza modelelor electrice. 

Lucru evident, la adoptarea noului logo, compania a renunțat la majuscule.Marginile rotunjite și fontul cu litere mici creează o senzație mai modernă, neordinară. Sublinierea literei „m” reprezintă o conexiune la logo-urile GM anterioare, iar elementul duce cu gândul la o priză electrică. 

GM (sau poate „gm”) a dezvăluit în cadrul noii strategii și o nouă campanie de marketing, pentru a spori interesul oamenilor pentru EV-urile viitoare, printre care se numără în primul rând Hummer EV și Cadillac Lyriq.

„Există momente în istorie când totul se schimbă. Puncte de inflexiune. Credem că a venit timpul pentru adoptarea în masă a vehiculelor electrice ”, spune Deborah Wahl, director global de marketing GM. „Acum avem soluțiile, capacitatea, tehnologia și scara pentru oferi fiecăruia un EV. Noua noastră identitate de marcă și campanie sunt concepute pentru a reflecta acest lucru. ”

Ca parte a noii strategii, concernul va lansa și un nou site pe 11 ianuarie.

 

 

Recomandate:

Audi pregătește un an plin de surprize: noul Q9, o electrică accesibilă și un Q7 complet nou - Photo
Noutăți
Audi pregătește un an plin de surprize: noul Q9, o electrică accesibilă și un Q7 complet nou

Audi a încheiat primele trei trimestre din 2025 cu o ușoară scădere a vânzărilor, raportând 1.175.765 de vehicule livrate, cu aproximativ 4.8% mai puține decât în aceeași

Inna
BMW marchează 50 de ani de Seria 3 cu o ediție specială M340i xDrive 50 Jahre Edition - un tribut exclusiv pentru colecționari - Photo
Noutăți
BMW marchează 50 de ani de Seria 3 cu o ediție specială M340i xDrive 50 Jahre Edition - un tribut exclusiv pentru colecționari

BMW sărbătorește o jumătate de secol de istorie pentru Seria 3, lansând o ediție specială dedicată. Este vorba de M340i xDrive 50 Jahre Edition. Această versiune, creată special pentru piaț

Inna
Scout Motors, marca off-road a Volkswagen, anunță peste 130.000 de precomenzi pentru modelele Traveler și Terra - Photo
Noutăți
Scout Motors, marca off-road a Volkswagen, anunță peste 130.000 de precomenzi pentru modelele Traveler și Terra

Scout Motors, noul brand american al Grupului Volkswagen dedicat vehiculelor electrice de teren, a înregistrat un debut spectaculos: peste 130.000 de comenzi au fost deja făcute pentru cele două

Inna
Kia stabilește un nou record mondial cu PV5. Aproape 700 km parcurși cu o singură încărcare, complet încărcat cu marfă - Photo
Noutăți
Kia stabilește un nou record mondial cu PV5. Aproape 700 km parcurși cu o singură încărcare, complet încărcat cu marfă

Kia a doborât un nou record mondial în segmentul vehiculelor utilitare electrice. Modelul PV5 Cargo, parte a noii generații de vehicule comerciale electrice ale mărcii, a reușit să parcurg

Inna
Surprize la orizont. Toyota se pregătește să dezvăluie noua generație a modelului Hilux - Photo
Noutăți
Surprize la orizont. Toyota se pregătește să dezvăluie noua generație a modelului Hilux

 Toyota a publicat prima imagine teaser pentru viitorul Hilux, semnalând apropierea lansării oficiale a noii generații. Prezentarea completă este programată pentru data de 10

Inna
BMW M renunță la denumirea „Competition”. Toate modelele devin, practic, versiuni de top - Photo
Noutăți
BMW M renunță la denumirea „Competition”. Toate modelele devin, practic, versiuni de top

Divizia BMW M a decis să elimine complet denumirea Competition din portofoliul său. Motivele sunt cât se poate de logice: diferențele dintre versiunile standard și cele Competition au devenit mi

Inna