Volkswagen are un nou brand low-cost. Marca deja e un succes în China și țintește acum RUSIA
De Redactor AE | 24 Mai, 2020
Până nu demult, cel mai accesibil brand al grupului VAG, pe continentul european, era considerat a fi SEAT-ul. Însă parteneriatul cu FAW (China) le-ar putea aduce un nou succes pe aceste teritorii.
Brandul numit Jetta, a apărut pe harta producătorilor de automobile în urmă cu numai 14 luni de zile, datorită parteneriatului cu First Automotive Works. Chiar dacă inițial toată lumea era sceptică, se pare că Jetta a fost totuși un succes, reușind să ocupe 1% din totalul pieței de vânzări auto în China.
Încurajați de interesul unor dealeri Volkswagen din Europa, au luat foc și discuțiile despre extindere, care în primă etapă vizează chiar Federația Rusă. Iar din Rusia și până în Moldova, nu e cale lungă, mai ales că, avem dealeri de automobile locali care importă mașini fabricate în Rusia, pe cont propriu.
Jetta include astăzi în oferta sa numai trei modele, crossovere VS5 și VS7 și sedanul VA3. Practic sunt cele mai accesate segmente, iar dat fiind faptul că noile automobile sunt recunoscute ca un Volkswagen mai simplist, victoria nu s-a lăsat mult așteptată.
Există și zvonuri că astfel Volkswagen va încerca să concureze cu brandul Dacia de la Renault ori Datsun de la Nissan. Iar în condițiile actuale de pandemie, marca Jetta chiar prinde aripi. În China de exemplu, o bună parte a populației încearcă să renunțe la transportul public, iar pentru astsa au nevoie de o alternativă accesibilă.