Detalii despre viitorul Audi RS e-tron GT: până la 650 CP și repriza 0-100 km/h în mai puțin de 3.5 secunde

De Sergiu   |  5 Noiembrie, 2020

Distribuie :

Se ridică gradual norul de taină ce înconjoară viitorul e-tron GT RS, odată ce sunt dezvăluite noi informații despre echiparea modelului lansarea căruia este practic iminentă. În acest sens, Audi a lansat o serie de imagini cu prototipul, dar și a dezvăluit performanțele acestuia, uluitoare, de altfel.

e-tron GT utilizează aceeași platformă ca și Porsche Taycan și este foarte asemănător ca factură interioară. Mașinile au fost dezvoltate împreună, dar aranjamentele finale și aspectuale au fost preluate de fiecare companie în parte. La fel ca Taycan, e-tron GT va folosi o suspensie pneumatică specială și amortizoare adaptabile. Aceasta va ridica și coborî mașina. De la nivelul normal de rulare, suspensia va poate coborî vehiculul în modurile Dynamic și Efficiency sau o va ridica în setarea Comfort.

De asemenea, Audi va echipa e-tron GT cu roți directoare pe puntea spate, care va face mașina să vireze mai ascuțit la viteze mai mici de 60 km/h, în funcție de modul de conducere, rotind roțile din spate cu 3 grade opuse celor frontale. La viteze mai mari, roțile din spate se vor roti în tandem cu cele din față pentru a îmbunătăți stabilitatea.Clienții vor putea alege între trei dimensiuni de roți. Standard vor fi disponibile jante dimensionate la 19 inci, urmează un set aerodinamic de 20 inci, iar cele mai atrăgătoare au 21 inci.

x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x

Jantele ascund trei tipuri de frâne. Frânele carbon-ceramice cu etriere frontale cu 10 pistoane vor oferi cea mai mare forță de oprire. De asemenea, vor fi oferite frâne acoperite cu carbură de tungsten. Acestea sunt în esență frânele PSCB ale Porsche, cu un strat subțire de acoperire din carbură de tungsten, care reduce praful de frână și prelungește durata de viață a acesteia. Frânele standard din fier vor servi drept echipare de bază.

RS e-tron GT va veni cu un motor frontal de 235 CP și un motor spate de 449 CP care se vor combina pentru a produce 590 CP și până la 650 CP în modul overboost. Motorul din față va avea propria transmisie cu o singură viteză, iar motorul din spate va avea o cutie de viteze cu 2 trepte.

Audi spune că mașina poate atinge 100 km/h în mai puțin de 3.5 secunde și poate alerga până la 250 km/h, iar numerele finale vor fi mai anunțate la debut. Anterior, se spunea că e-tron GT se  va putea încărca cu până la 350 kW. Acum, constructorul se temperează, menționând că se va alimenta la 270 kW. Un total de 396 celule vor oferi bateriei o capacitate de 93.4 kWh. Se oferă un sistem de răcire, dedicate bateriei și motoarelor electrice.

e-tron GT va face parte din strategia ce prevede 30 de vehicule electrice și plug-in-uri ce vor fi oferite de Audi până în 2025. Compania a mai spus că va face parte dintr-o strategie ce se bazează pe trei axe, care va consta în mașini electrice autoturisme cu motor cu combustie internă și hibrizi plug-in de performanță.

x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x

 


 

Recomandate:

Permise auto „la comandă”. Pe o platformă se promovează obținerea actului „fără examen” - Photo
Sociale
Permise auto „la comandă”. Pe o platformă se promovează obținerea actului „fără examen”

Un cont de TikTok, cu peste 5.000 de urmăritori, promovează o afacere ilegală privind vânzarea „permiselor de conducere” la prețuri care variază între 500 și 1.200 de euro. Adm

Inna
Fără amenzi și puncte de penalizare. Anumite încălcări ale RCR vor fi sancționate doar cu avertismente - Photo
Sociale
Fără amenzi și puncte de penalizare. Anumite încălcări ale RCR vor fi sancționate doar cu avertismente

Codul Contravențional urmează să fie completat cu noi modificări. Anumite încălcări nu vor mai fi sancționate cu puncte de penalizare și amenzi, ci doar cu avertismente. Update | 28 noi

Inna
Fără hârtii și cozi: contravențiile vor fi soluționate în format digital - Photo
Sociale
Fără hârtii și cozi: contravențiile vor fi soluționate în format digital

Procesul de documentare și soluționare a contravențiilor din Republica Moldova va trece la o etapă digitală. Proiectul de lege care permite gestionarea acestor situații în format electronic, a f

Inna
Toyota celebrează 5 milioane de mașini produse în Franța: Yaris Cross, piesa de rezistență - Photo
Noutăți
Toyota celebrează 5 milioane de mașini produse în Franța: Yaris Cross, piesa de rezistență

Toyota a atins o bornă impresionantă, anunțând producția a 5 milioane de vehicule la uzina din Valenciennes, Franța. Inaugurată în 2001, fabrica a devenit un pilon important al mărcii nipo

Inna
(FOTO) Land Rover desfășoară testele cu primul Range Rover electric din istorie! - Photo
Noutăți
(FOTO) Land Rover desfășoară testele cu primul Range Rover electric din istorie!

Land Rover a publicat mai multe imagini, surprinse în cadrul testelor, cu noul Range Rover electric. Testele se desfășoară în condiții extreme de deșert. Mai exact, SUV-ul a fost testat pe

Inna
În weekend, se anunță trafic suspendat în PMAN. Primăria va desfășura manifestații cultural-artistice - Photo
Sociale
În weekend, se anunță trafic suspendat în PMAN. Primăria va desfășura manifestații cultural-artistice

Primăria Chișinău informează că, în perioada 29 noiembrie, ora 21:00 – 02 decembrie, ora 05:00, va fi sistată circulația transportului public pe bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, &i

Inna
Aproape 7 milioane de euro, distruse în secunde! Un Ferrari, McLaren și Bentley, implicate într-un accident - Photo
Accidente
Aproape 7 milioane de euro, distruse în secunde! Un Ferrari, McLaren și Bentley, implicate într-un accident

Un accident rutier de proporții a avut loc pe 10 noiembrie curent, pe o șosea montană din Pfunds, un oraș din Austria, în apropierea graniței cu Elveția. Coliziunea, catalogată deja drept &bdquo

Inna
Revoluția ID: Volkswagen promite schimbări majore pentru ID.3 și ID.4 - Photo
Noutăți
Revoluția ID: Volkswagen promite schimbări majore pentru ID.3 și ID.4

Volkswagen pregătește o schimbare majoră pentru modelele electrice ID.3 și ID.4, odată cu lansarea noii generații programate pentru 2026. Potrivit lui Kai Grunitz, șeful de dezvoltare al mărcii german

Inna