Genesis GV70 își etalează formele! Interiorul și exteriorul SUV-ului premium, dezvăluit
De Sergiu | 29 Octombrie, 2020
Coreenii de la Genesis, dintr-o pornire generoasă au dezvăluit imagini oficiale cu exteriorul și interiorul noului model de lux GV70, al doilea SUV al constructorului și fratele mai mic al GV80. Acesta vine să completeze gama, ce numără deja cinci modele! Va fi cu siguranță apreciat pe plan internațional, dar va putea oare să le fure din vânzări ”europenilor” înrădăcinați pe propriul teritoriu?
Pentru GV70 a fost utilizată actuala filozofie de design de la Genesis, numită ”Eleganță atletică”. Caracteristică acesteia sunt un șir de modificări aspectuale, cele mai importante fiind blocurile optice de tip full LED, dispuse în blocuri duble, strategie întâlnită pe toată gama de modele oferită. Grila pentagonală se impune prin dimensiunile generoase și motivele unice ale plasei. Forma SUV-ului se îmbină spre spate pentru a crea un aspect cu note de coupe.
Versiunea de bază GV70 va primi un eșapament unic, iar versiunea Sport se va bucura de terminații duble ale evacuării. Caracteristică versiunii performante vor fi și elementele exterioare personalizate, oferind un aspect mai agresiv, dar și jante speciale, dimensionate la 21 inci.
Habitaclul întâmpină oarecum simplist, dar cu forme ce se combină armonios. Versiunea standard primește un volan în două spițe, în vreme ce Sport se laudă cu unul în trei. Planșa de bord vine cu linii domoale, pe mijloc fiind integrat ecranul sistemului de infotainment de dimensiuni generoase. Setările pot fi accesate prin butoane analoage, dar și funcții digitale. Panoul de bord digital, prezintă elemente cu vizibilitate sporită.
Constructorul nu s-a complicat cu oferirea cărorva informații tehnice pentru moment, dar se știe că SUV-ul va utiliza aceeași platformă ca și modelul G70 ce oferă tracțiune spate sau integrală, opțional. Transmisia e prezentată de o unitate automată în opt rapoarte.
În creștere ierarhică treptată vor fi disponibile benzinarele turbo de 2.0 și 2.5 litri volum ce se crede că vor dezvolta între 250 și 300 CP, iar gama va fi încununată cu unitatea găsită pe versiunea Sport, un V6 twin-turbo de 3.5 litri volum ce va oferi peste 370 CP. Adepții dieselului se vor mulțumi cu un propulsor de 2.2 litri volum de aproximativ 200 CP.
Testele rutiere ale modelului încă nu s-au finalizat, iată de o perioadă nedeterminată ne mai desparte de premiera modelului ce va avea loc până la finele anului. În primele luni ale lui 2021, vor începe livrările versiunii, întâi pe piața locală, iar apoi și la nivel global.