Hyundai a lansat un nou brand, dedicat vehiculelor cu sisteme de propulsie pe hidrogen
De Sergiu | 15 Decembrie, 2020
Coreenii de la Hyundai își confirmă eforturile susținute pentru propulsia pe bază de pile pe hidrogen prin lansarea unui nou brand, numit HTWO, ce va îngloba pe viitor peste două decenii de experiență și teste continue ale acestei tehnologii. Numele vine de la H2, formula chimică a hidrogenului în tabelul periodic al elementelor.
Cu HTWO, Hyundai Motor Group își intensifică eforturile pentru dezvoltarea unui sistem de celule de combustibil cu hidrogen de nouă generație care poate fi aplicat diferitelor forme de mobilitate precum automobile, nave și trenuri. Nu numai că sistemul de celule de combustie de nouă generație va fi disponibil pentru multe produse și servicii de mobilitate diferite, dar va oferi performanță și durabilitate îmbunătățite la un preț accesibil într-o arhitectură mai ușoară, cu densitate de energie îmbunătățită. Cu sistemul său de celule de combustibil de nouă generație, grupul își propune să ofere o gamă extrem de eficientă și diversificată de vehicule cu hidrogen.
Această acțiune va fi pusă în practică prin parteneriate strategice ulterioare cu companii din domeniu din întreaga lume. Hyundai Motor Group menționează că brandul HTWO al companiei, se va concentra inițial pe următoarele regiuni - Coreea, Statele Unite, Europa și China.
Constructorul a lansat ix35 Fuel Cell în 2013, unul din primele vehicule electric cu celule de combustibil produs în serie, iar ulterior grupul și-a extins ofertele de vehicule alimentate de sistemul său de celule de combustibil, cum ar fi NEXO SUV, camionul XCIENT dar și un autobuz, ca soluții de mobilitate cu emisii zero. Hyundai se angajează astfel să promoveze o tranziție energetică spre sistemele de propulsie curate și în continuare, inclusiv prin utilizarea acestui brand.