Întâlniți cu aplauze noul Mercedes-Benz S-Class W223! Află totul despre cea mai inteligentă limuzină din lume

De Pavel   |  2 Septembrie, 2020

Distribuie :

După o mare campanie de promovare, în sfârșit, cei de la Mercedes-benz ne bucură cu noua generație S-Class. Cea mai celebră limuzină premium din lume vine să redefinească segmentul în care se poziționează și să introducă noi standarde.

Design

Noul S-Class este cel mai inteligent Mercedes construit vreodată, o spune chiar CEO-ul companiei, Ola Kallenius. Nemții au aplicat o serie de modificări la nivelul capotei care a devenit mai lungă, iar blocurile optice sunt acum mai subțiri și primesc o formă alungită, conform noului limbaj de design adoptat de cei de la Mercedes. În premieră în gamă, S-Class a primit stopuri cu dispunere orizontală. O altă inovație sunt și mânerele escamotabile ale portierelor.

Marile transformări totuși se regăsesc la interior, acolo unde nemții au instalat un display uriaș de 12.8 inch cu dispunere verticală. Instrumentarul de bord este amplasat chiar pe coloana de direcție și poate fi configurat cu una dintre cele patru setări: Discreet, Sporty, Exclusive și Classic.

Totodată, au dispărut circa 27 de butoane și comutatoare, iar ventilațiile dreptunghiulare le înlocuiesc pe cele rotunde ale generației anterioare, iar sistemul de sunet integrat este furnizat de Burmester. Standard, acesta este alcătuit din 9 difuzoare de 125 W, însă clienții pot opta și pentru două variante superioare: 15 difuzoare cu 710 W sau 30 de difuzoare cu 1.750 W.

În plus, noul S-Class adoptă și un Head-up Display cu realitate augmentată care va oferi informații utile despre navigație sau sistemele de asistență active, cu imagini proiectate la o distanță de 10 metri.

Inginerii germani au acordat o atenție aparte volanului, care are controale capacitive îmbunătățite cu senzori care detectează absenta mâinilor de pe volan. Scaunele cu piele Nappa au rămas în mare parte similare și includ sistem de încălzire, ventilație și 10 tipuri de masaj, funcții accesibile prin intermediul ecranului touch.

Pasagerii de pe bancheta din spate vor primi propriul lor post de control și două ecrane de 11.6 inch montate în spătarul scaunelor din față, iar cel de-al treilea de 7 inch, de tip tabletă, va fi integrat în pachetul Business Center Console. 

Tot pentru pasagerii din spate, în premieră mondială, sunt pregătite airbag-uri frontale, montate în scaunele din față. 

Este mai mult decât o simplă mașină. Are grijă de tine și de cei din jur. Dar tu deții controlul”, susțin reprezentanții companiei. 

Motorizări

Noul S-Class va fi disponibil în câteva motorizări după cum urmează:

- Mercedes-Benz S450 4MATIC echipat cu motorul turbo de 3.0 litri volum cu șase cilindri în linie și funcție EQ Boost, dezvoltă 367 cai putere și un cuplu de 500 Nm. Pentru a accelera de la 0 la 100 km/h, acesta are nevoie de 5,1 secunde.

- Mercedes-Benz S500 4MATIC, care accelerează de la 0 la 100 km/h în 4,9 secunde, are același motor, la fel echipat cu funcția EQ Boost, dar care a fost forțat să ofere 435 de cai putere și 520 Nm.

Cei care își doresc un S-Class cu motor diesel, vor putea alege dintre trei versiuni: S 350 d cu 286 CP și 600 Nm, S 350 d 4MATIC cu cifre identice și S 400 d 4MATIC cu 330 de cai putere și 700 Nm.

Indiferent de motorizarea aleasă, noul S-Class W223 vine standard cu cutie de viteze automată 9G-TRONIC.

 

Pe parcursul anului 2021, gama va fi completată de o versiune plug-in hybrid cu autonomie de 100 de kilometri, despre care Mercedes-Benz încă nu oferă detalii suplimentare.

Tehnologii moderne și sisteme de siguranță

Noul Mercedes-Benz S-Class primește suspensia activă E-Active Body Control, care pentru prima dată a debutat pe noul GLE. Aceasta are un sistem de 48 de volți și folosește mai multe procesoare multi-core, peste 20 de senzori și o cameră video pentru a analiza de 1.000 de ori pe secundă evenimentele din trafic.

Pe lista de opționale se numără direcția integrală, care la viteze mai mici de 60 km/h întoarce roțile spate în direcția opusă roților fată, iar la viteze de peste 60 km/h întoarce roțile de pe spate în aceeași direcție cu roțile față pentru o stabilitate mai bună.

În mod normal, noul W223 vine cu o gamă extrem de amplă de sisteme de siguranță și asistență printre care se număra: Active Distance Assist Distronic, Active Steering Assist, Traffic Sign Assist, Active Lane Keeping Assist, Active Lane Changing Assist, Active Emergency Stop Assist, Attention Assist, Active Brake Assist cu funcție cross-traffic, Active Blind Spot Assist, Active Blind Spot Assist, Exit Warning Function, Evasive Steering Assist sau Pre-Safe Impulse Side.

Pre-Safe Impulse Side este absolut nou și permite ridicarea suspensiei active E-Active Body Control timp de câteva sutimi de secundă atunci când anticipează producerea unui accident lateral, pentru ca forțele impactului să fie direcționate în partea de jos a vehiculului.

Spre final, Mercedes-Benz a anunțat că, începând cu a doua jumătate a anului 2021, S-Class va integra și sistemul autonom Drive Pilot de nivelul 3 din 5, care va permite mașinii să se conducă singură în anumite condiții pe anumite porțiuni de autostradă din Germania.

x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x