KIA va avea un nou logo și șapte modele electrice noi în următorii ani
De Sergiu | 27 Octombrie, 2020
Coreenii anunță relansarea brandului KIA sub egida ”Plan S”, noua strategie adoptată de constructor, ce i-a costat peste 25 miliarde $. Aceasta prevede concentrarea pe vehicule cu propulsie electrică și hybrid. Astfel, în următorii cinci ani se va înfiripa o gamă electrificată, constituită din 11 modele, iar până în 2027, vor fi dezvăluite șapte EV-uri noi.
Într-un interviu pentru Automotive News, CEO-ul KIA, Ho Sung Song menționa despre noua cale adoptată: „Mă gândesc la strategia noastră. Vrem să fim mai dinamici, mai stilați și mai inventivi .Trebuie să ne concentrăm activ pe segmentul EV, poate mai mult decât Hyundai, mai devreme decât Hyundai.”
Toate electromobilele vor fi construite pe platforma E-GMP, împărtășită cu Hyundai. Costructorul speră că modelele electrice proprii vor reprezenta cel puțin 20% din vânzările globale până în 2025. KIA se va concentra pe viitor și pe o serie de versiuni cu destinație specială, pentru taxi sau flotele companiilor.
Noul logo KIA reprezintă o structură unitară, cu litere interconectate, ce pot fi realizate pe alb sau negru. Sigla a fost prezentată pentru prima dată pe un concept din 2019, și va debuta în 2021 pe o serie de modele noi. Pentru moment, nu e clar dacă noul logo va fi utilizat pe toate modelele companiei sau va fi asociat strict cu modelele hybrid și electrice.