Opel a prezentat noul său logo și culoarea care va reprezenta constructorul german
De Pavel | 30 Noiembrie, 2020
Compania Opel a prezentat noul său logo bidimensional actualizat, dar și culoarea galbenă care o va reprezenta.Totodată, marca germană și-a dezvoltat propriul font, numit Opel Next.
La fel ca și cei de la BMW, Volkswagen și Nissan, specialiștii Opel au renunțat la emblema tridimensională, subliniind astfel angajamentul față de epoca digitală. În noul logo bidimensional, accentul este pus pe fulgerul brandului care, datorită cercului mai subțire, a devenit mai texturată. Potrivit reprezentanților Opel, noul logo simbolizează "inovația și mobilitatea mărcii".
În locul culorii albe cu care deja ne-am obișnuit, cei de la Opel au prezentat o nuanță nouă de galben aprins. Potrivit specialiștilor mărcii, o astfel de culoare este mai recunoscută și mai memorabilă, totodată simbolizând epoca electrificării pe care Opel încearcă să o urmeze. În plus, numele mărcii va fi acum executat în fontul "ușor și în același timp energic", numit Opel Next.
Primul model care va primi noul logo va fi SUV-ul compact Crossland, construit pe platforma lui Peugeot 2008. În Europa, vânzările acestuia vor demara în 2021.