Rolls-Royce scoate fantoma din întuneric - prezintă noul Ghost 2021! (VIDEO)

De Redactor AE   |  1 Septembrie, 2020

Distribuie :

După lungi campanii de teasing, așteptări și dezgoliri neînsemnate, iată că britanicii s-au decis totuși să-și prezinte noua creație, modelul Rolls-Royce Ghost în versiunea de producție 2021! Chiar dacă primile imagini sunt mai mult digitale decât reale, totuși este suficient să vă dați seama că luxul este la el acasă. 

Construit pe aceeași platformă cu Phantom și Cullinan noul Ghost vine să ofere confortul sinonim cu renumele mărcii și un design proaspăt, dar ușor de recunoscut. Producătorul promite și câteva noutăți, tehnologii noi și emoții tari. Iar emoțiile ar trebui să fie asigurate de unitatea V12 turbo și sistemul de tracțiune integrală. 

Un total de 563 CP și 850 Nm de cuplu motor extrași din vechiul V12 de 6.75 litri nu sună chiar a nou, însă modificările efectuate țin de...liniște...și nu de putere! Inginerii de la BMW au modificat admisia astfel încât să excludă orice sunet auxiliar și neplăcut care ar putea deranja pasagerii săi...Asta înseamnă lux! 

Apropo, și sistemul de aer condiționat lucrează în șoaptă! Toate gurile de ventilare și canalele aferente, sunt polișate până la cel mai fin nivel, ca să excludă zgomotele.

Mai mult, pentru că este importantă partea cu ”driving”, noul model a reușit să găzduiască motorul cât mai aproape de centrul mașinii, iar astfel au obținut o distribuție a greutății pe punți perfectă, de 50/50! Cutia ZF apropo, a primit un camarad de nădejde, sistemul Rolls-Royce Satellite Aided Transmission, care în baza datelor obținute prin GPS despre relieful drumului și a stilului de condus va alege treapta cea mai potrivită pentru ca nu cumva, să își deranjeze ocupanții, cu smucituri de trepte...

Însă aceste șiretlicuri sunt doar adiții la principala carte de joc, Planar Suspension System, tehnologie la care britanicii lucrează deja de zece ani de zile. Ce face asta? În baza a sute de indicatori și algoritmi, primiți de la camerele video, radar, gps, etc, se poate adapta din timp suprafeței de mers fără să trădeze profilul drumului către fundulețele fine ale...pasagerilor! 

Sistemul de tracțiune integrală și sistemul de virare cu toate patru roți vor face deliciul șoferului, dar tot merită menționate. Un conducător auto fericit și satisfăcut - va face maximul posibil ca și ceilalți pasageri să fie răsfățați în călătoria lor. 

Vă mai zic câte ceva despre dimensiuni și vă las să răsfoiți pozele. Deci, fantoma a crescut cu 89 de mm în lungime (5.546mm) și 30 mm lățime (1.978mm). Nu foarte mult, însă cum fiecare milimetru este calculat și deloc întâmplător, tindem să credem că efectul este maxim. 

Ultima: va costa peste 300.000 euro! Gata, mai mult nici un cuvânt. 

x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x
x

P.S. Grila este iluminată LED, nu lipsesc camerele video cu panoramic view și helicopter view și cum vrei tu, sisteme de siguranță, pedestrian assist, collision warning, cross-trafic warning, lane departure și lane change warning, wi-fi, sistem de parcare automată și încă un o colecție de tehnologii și funcții despre care e prea mult de scris.