Toyota păstrează titlul de cel mai valoros brand auto din lume și în 2020
De Pavel | 26 Octombrie, 2020
Toyota nu cedează și rămâne în continuare în fruntea clasamentului celor mai valoroase branduri auto din lume. Niponii au reușit să înregistrze o valoare totală de peste 51 de miliarde de dolari, potrivit unui studiu al companiei Interband. Pe locul secund se află Mercedes, iar podiumul este completat de BMW.
Așadar, topul este dominat de Toyota cu o valoare de piață de 51.6 miliarde de dolari,pe locul doi se află Mercedes-Benz 46.3 miliarde și BMW cu 39.8 miliarde de dolari. Pentru prima dată în clasament a apărut Tesla, care au urcat pe locul 6 cu o valoare de piață de 12.8 miliarde de dolari, reușind să depășească giganți precum Ford, Audi, Volkswagen și Porsche.
Perioada dificilă de pandemie prin care trece industria auto se reflectă mult în acest clasament. Valorile producătorilor din top, cu excepția Hyundai și Tesla, sunt în scădere.
În afara primelor 10 poziții, în topul brandurilor auto apar alte 5 mărci, este vorba despre: Nissan, Ferrari, Kia, Land Rover și Mini.