Renault anunță un nou logo! Din 2024, va fi prezent pe toate modelele din gamă
De Sergiu | 12 Martie, 2021
Marii jucători din industria auto adoptă în masă logouri actualizate pentru a simboliza tranziția la electrificare iminentă. De la începutul acestui an, Kia, GM și Peugeot și-au actualizat identitatea corporativă, dar și logourile, dar nu sunt singurii. Mai nou, și Renault adoptă ”schimbarea la față”.
În cadrul noii strategii de viitor anunțată de constructor în luna ianuarie, francezii au anunțat reîncarnarea modernă a popularului model Renaul 5 sub forma unui electromobil, prezentând cu această ocazie și conceptul materializat. Chiar dacă nu se prevede inițial actualizarea logoului, recenziile pozitive i-au convine pe cei de la Renault că noua siglă, cu elemente luminiscente și grafică 2D s-ar alinia mai bine cu viitorul adoptat de companie.
Iată de ce, acum, cunoscutul romb, prezent pe mașinile Renault în diverse iterații și stilizări grafice încă din anul 1925 a fost actualizat pentru a reflecta mai bine tendințele de electrificare.
Compania a fost înființată în 1899, iar noul logo este al nouălea din istoria companiei (mai multe curiozități despre Renault găsești AICI). Noul logo va fi inclus în scurt timp pe site-urile web și pe materialele promoționale ale mărcii. Acesta va începe să fie introdus pe mașinile mărcii doar din 2022, iar trecerea completă la acesta este planificată pentru 2024, an în care este planificată o actualizare importantă a gamei de modele oferite.
„Ne-am confruntat cu provocarea actualizării logoului pentru a oferi o semnificație nouă și valori moderne, menținând în același timp un echilibru între patrimoniul mărcii și începutul unei noi ere”, a explicat Gilles Vidal, director de design Renault.